Carrefour startuje ze sprzedażą żywności w sklepie internetowym
Jest nowy gracz na rynku e-spożywczaków. Ze sprzedażą żywności wystartował Carrefour - dowiedziała się Wirtualna Polska. Sklep internetowy tej sieci działał wprawdzie od blisko roku, ale dotąd można było kupić tam jedynie artykuły przemysłowe.
27.10.2016 | aktual.: 03.11.2016 17:23
Już nie tylko garnki, elektronikę czy zabawki można kupić w eCarrefourze. Od czwartku sklep wystartował ze sprzedażą artykułów spożywczych.
- Klienci mogą wybierać spośród blisko 12 tys. produktów, bazujących na asortymencie hipermarketu - informuje Wirtualną Polskę Carrefour.
W ofercie brak jednak owoców, warzyw, mrożonek czy wędlin. Kupić można tylko produkty, które nie wymagają chłodzenia. To m.in. napoje, herbaty, dania gotowe, słodycze. Poza tym dostępne są też kosmetyki czy perfumy.
- W przyszłości asortyment zostanie poszerzony również o produkty świeże, wymagające transportu samochodami chłodniczymi - informuje Carrefour.
Na razie to oferta tylko dla części stolicy. W chwili obecnej system został udostępniony dla mieszkańców wybranych warszawskich dzielnic: Białołęki, Targówka, Pragi Południe i Północ oraz Zielonek, Ząbek i Marek.
- Docelowo dostawy obejmą największe miasta Polski, a w kolejnych miesiącach projekt będzie rozwijany w kolejnych dzielnicach Warszawy - przekazał nam Carrefour.
Koszt dostawy to 19,99 zł, gdy koszyk zakupów jest mniejszy niż 50 zł. Między 50 a 100 zł wynosi 9,99 zł, a powyżej 100 zł dostawa jest już darmowa. Co ciekawe dostawę można zamówić także na niedzielę.
Start e-sklepu Carrefoura zbiega się z zamknięciem Alma24 (szczegóły tutaj). Obecnie na rynku największy e-spożywczak prowadzi Tesco. Poza nim funkcjonują też powiązane z innymi dużymi sieciami handlowymi sklepy: Piotr i Paweł, Auchan, E.Leclerc. Spore obroty mają też Frisco.pl (udziałowcem jest tu Eurocash) czy bdsklep.pl. Niedawno wystartował też polskikoszyk.pl oraz lokalnyrolnik.pl.