Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w lipcu o 12,2 proc. rdr
25.08. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w lipcu 2011 roku o 12,2 proc. rok do roku i wyniosły 45,8 mln zł -...
25.08. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w lipcu 2011 roku o 12,2 proc. rok do roku i wyniosły 45,8 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.
"Rzeczpospolita" w lipcu zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 15,7 proc. mniej niż przed rokiem (7,9 mln zł). Cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były o 5,7 proc. niższe (22,8 mln zł), a "Faktu" zmalały w skali roku o 13,4 proc. (15,1 mln zł).
Z kolei Super Express zarobił rdr 10,1 proc. więcej (7,3 mln zł).
Łącznie w lipcu 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły prawie 151,3 mln zł, co oznacza spadek o 6,9 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 5,3 proc. do 164,3 mln zł. (PAP)
jow/ ana/