Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w sierpniu o 12,4 proc. rdr
27.09. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w sierpniu 2011 roku o 12,4 proc. rok do roku i wyniosły 42,06 mln zł -...
27.09.2011 | aktual.: 27.09.2011 08:38
27.09. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w sierpniu 2011 roku o 12,4 proc. rok do roku i wyniosły 42,06 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.
"Rzeczpospolita" w sierpniu zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 25,8 proc. mniej niż przed rokiem (6,6 mln zł). Cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były o 6,8 proc. niższe (20,44 mln zł), a "Faktu" spadły o 2,7 proc. (14,04 mln zł).
"Super Express" zarobił natomiast rdr 89 proc. więcej (8,96 mln zł).
Łącznie w sierpniu 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 140 mln zł, co oznacza spadek o 4,2 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 3,1 proc. do 152,4 mln zł.(PAP)
bas/ ana/