Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w sierpniu o 7,5 proc. rdr
21.09. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w sierpniu 2010 roku o 7,5 proc. rok do roku i wyniosły 48,2 mln zł -...
21.09.2010 | aktual.: 21.09.2010 09:08
21.09. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w sierpniu 2010 roku o 7,5 proc. rok do roku i wyniosły 48,2 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media (dawniej Expert Monitor).
"Rzeczpospolita" w sierpniu zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 9 proc. więcej niż przed rokiem (8,9 mln zł), "Polska The Times" - 10,2 proc. więcej (21,9 mln zł), a "Fakt" - 17,6 proc. więcej (14,3 mln zł).
Łącznie w sierpniu 2010 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 146,09 mln zł, co oznacza spadek o 3,4 proc. w skali rok do roku. Tym samym utrzymał się ujemny trend z lipca, kiedy przychody reklamowe prasy codziennej były o 3,2 proc. niższe niż rok wcześniej. (PAP)
pr/ ana/