Trwa ładowanie...
deyb7cl
11-09-2015 09:37

CI Games ma umowę z Koch Media na dystrybucję gry Sniper 3 w Europie

Warszawa, 11.09.2015 (ISBnews) - CI Games i Koch Media podpisały umowę, zgodnie z którą niemiecka firma będzie odpowiedzialna za dystrybucję gry "Sniper: Ghost Warrior 3" na najważniejszych rynkach Europy Zachodniej.

deyb7cl
deyb7cl

CI Games podkreśla, że podpisana z Koch Media umowa dystrybucyjna jest najistotniejszą z punktu widzenia dystrybucji SniperGhost Warrior 3.

"Jesteśmy pod wielkim wrażeniem Snipera 3 i sądzimy, że jest to gra, która ma potencjał do tego, żeby zostać jednym z najważniejszych tytułów przyszłego roku. Dla nas będzie to jedna z kluczowych premier 2016 roku" - powiedział prezes Koch Media Klemens Kundratitz, cytowany w komunikacie.

Niemiecki dystrybutor będzie odpowiadał za dystrybucję gry w takich krajach, jak: Niemcy, Francja, Hiszpania, Wielka Brytania, Irlandia, Włochy Szwecja, Norwegia, Islandia, Finlandia, Dania, Holandia, Belgia, Luksemburg, Austria, i Portugalia.

"Stany Zjednoczone i Europa Zachodnia to dla nas najważniejsze rynki, które mogą łącznie odpowiadać za ok. 80% sprzedaży tytułu. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Koch Media, ponieważ oprócz atrakcyjnych warunków cenowych partner zagwarantował nam odpowiednią promocję i ekspozycję na największych europejskich rynkach, na których posiada bardzo duże doświadczenie. Jestem przekonany, że nasza współpraca zakończy się sukcesem dla obu stron" - powiedział prezes CI Games Marek Tymiński, cytowany w komunikacie.

deyb7cl

Spółka podała, że aby w pełni wykorzystać potencjał biznesowy trzeciej części serii, CI Games realizuje szczegółową strategię dotyczącą dystrybucji. W Stanach Zjednoczonych spółka nie planuje pozyskiwania dystrybutora. Z myślą o kampanii w Ameryce CI Games wzmocnił tamtejsze struktury. Do spółki dołączył Frank Chiechi, bardzo doświadczony menedżer, który przez blisko dziesięć lat był dyrektorem handlowym Sega.

Koordynacją promocji i marketingu na tym rynku zajmie się agencja Petrol Advertising, która oprócz działań strategicznych będzie m.in. koordynować pracę innych podmiotów odpowiedzialnych za zakup mediów, czy realizację dodatkowych zadań związanych z promocją. Petrol jest czołową agencją, która ma udział w sukcesach takich tytułów jak: Call of Duty, Destiny, czy Hitman.

"Bardzo dobrze znamy rynek amerykański i przez wiele lat samodzielnie wydawaliśmy tam swoje tytuły. Kluczowa na tym rynku jest współpraca z pięcioma największymi sieciami sprzedającymi gry, z którymi już rozpoczęliśmy rozmowy na temat przyszłorocznej sprzedaży Snipera. Odbiór naszego tytułu jest bardzo dobry " - pokreślił Tymiński.

Tam, gdzie CI Games nie będzie samo odpowiadać za dystrybucję, będzie pracować z najlepszymi dystrybutorami, którzy zapewnią odpowiednie podejście i pełną koncentrację na sztandarowym tytule polskiej spółki. W Europie Zachodniej będzie to Koch Media - trwają negocjacje dotyczące kolejnych terytoriów, podała też firma.

deyb7cl

Na większości rynków snajperska seria polskiego studia jest dobrze znana. Do tej pory na całym świecie sprzedano łącznie ponad 5,6 mln gier z serii "SniperGhost Warrior". Akcja najnowszej gry będzie się toczyć w otwartym, zróżnicowanym świecie, w którym na graczy czekać będzie wiele wyzwań i decyzji. Gra była już prezentowana na największych targach branżowych (E3, gamescom) oraz pokazach prasowych, zdobywając świetne opinie.

Koch Media to jeden z największych na świecie dystrybutorów gier. Niemiecka firma współpracowała z najważniejszymi studiami świata, m.in. z Bethesdą, Capcom, Codemasters, Konami, NCSoft, Paradox, SquareEnix, czy Koei. Odpowiadała za wprowadzenie na rynek tytułów z takich serii jak np. Anno, F1, Final Fantasy, Guild Wars, Resident Evil i Tomb Raider.

CI Games, dawniej City Interactive, to producent i dystrybutor gier komputerowych.

(ISBnews)

deyb7cl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
deyb7cl