CI Games planuje 'krótką i intensywną' kampanię gry 'Snajper Ghost Warrior 3'
Warszawa, 07.04.2016 (ISBnews) - CI Games planuje "krótką i bardzo intensywną" kampanię marketingową gry "Snajper Ghost Warrior 3" (SGW3). Tytuł będzie bardzo wyeksponowany na targach Gamescom, poinformował prezes Marek Tymiński.
07.04.2016 16:05
"Nie będzie nas na targach E3, gdyż uznaliśmy, że koszt wystawienia się we właściwy sposób dla gry AAA jest zbyt wysoki do korzyści. Będziemy natomiast bardzo wyeksponowani na targach Gamescom" - powiedział Tymiński podczas chatu zorganizowanego przez ISBnews.
Zapewnił, że "SGW3" wyjdzie na platformy PS4, Xbox One i PC. "Nie mamy jeszcze ostatecznie zamkniętego budżetu marketingowego. Będziemy dynamicznie reagowali na wskazania o popycie ze strony konsumentów, gdyż większość budżetu zostanie zrealizowane bardzo blisko premiery. [...] Cały czas planujemy wydać grę w 2016 r. Kampania marketingowa będzie krótka i bardzo intensywna" - zaznaczył prezes CI Games.
Tymiński wskazał, że z dokładną datą premiery CI Games wstrzymuje się do poznania dat premier innych tytułów gier akcji, w tym "Sniper Elite". Preordery ruszą w momencie startu właściwej kampanii marketingowej.
"Nie boimy się 'Sniper Elite', ale bierzemy pod uwagę w naszych planach. Uważamy, że nasza gra ma dużo większy potencjał sprzedażowy. [...] 'SGW3' będzie większą, bardziej złożoną grą, której akcja rozgrywa się współcześnie. To duże przewagi" - ocenił szef CI Games.
W jego ocenie, jest "absolutnie możliwe" odniesienie sukcesu na skalę np. "Dying Light". "Zaznaczam jednak, że nie mogę tego nikomu obiecać. Postaramy się, aby 'SGW3' odniósł naprawdę duży sukces. W wielu zestawieniach jesteśmy przedstawiani jako jedna z najbardziej oczekiwanych premier roku, mimo że nie zaczęliśmy jeszcze kampanii marketingowej" - podkreślił Tymiński.
Zapytany o planowane trailery "SGW3", ujawnił, że będzie ich kilka. "Będą częścią kampanii marketingowej. Przede wszystkim stawiamy na gameplay, bo to jest to, co dziś gracze chcą oglądać" - wskazał Tymiński.
Prezes CI Games poinformował, że nie ma planów otwartych testów. "Gra jest i będzie intensywnie testowana przy współpracy specjalistycznych firm w formie testów zamkniętych" - powiedział szef studia.
W kwestii trybu wieloosobowego prezes CI Games odpowiedział: "Dotychczas go nie potwierdzaliśmy. Aczkolwiek czemu miałoby go nie być...?" - stwierdził Tymiński, który podobnie odniósł się do pytania o opcję "bullet cam".
Liczy on na jak najwyższe oceny na Metacritic, ale "kluczowa jest dla CI Games satysfakcja graczy". "Wierzymy, że mamy unikalną grę, która powinna zainteresować naprawdę dużą liczbę graczy. Jak rozpocznie się kampania marketingowa, stanie się to dość jasne - zarówno dla graczy, jak i inwestorów" - zapewnił prezes CI Games.
Na pytanie o pierwsze zaliczki od dystrybutorów prezes odpowiedział: "Zasada jest taka, że zaliczki pokrywają wydatki marketingowe oraz produkcję fizycznych nośników. Z tego powodu de facto nie wpływają do spółki".
Dodał, że sprzedaż cyfrowa, jak i fizycznych nośników są dla spółki równie ważne. "W tym momencie rynek stopniowo dzieli się na tych, którzy kupują gry cyfrowo, i tych którzy kupują gry w pudełkach. Nie będziemy faworyzować jednego z dwóch kanałów, gdyż mogłoby to się potencjalnie odwrócić przeciwko nam" - ocenił prezes CI Games.
CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive).
(ISBnews)