Cukier Królewski promuje modę na naturalne przetwory
Südzucker Polska, producent cukru marki Królewski, postanowił przypomnieć o zaletach naturalnych domowych przetworów, przygotowany samodzielnie na bazie cukru białego.
W tym celu od czerwca do końca sierpnia prowadzona będzie kampania promocyjna, połączona z wielką loterią przeznaczoną dla konsumentów.
Szczegóły konkursu, w którym główną nagrodą są 3 kupony na kuchenny sprzęt AGD o wartości 10 tys. złotych każdy, znajdą się na promocyjnych opakowaniach białego Cukru Królewskiego oraz na stronie www.cukier-krolewski.pl. Nagrodą gwarantowaną dla pierwszych 3 000 zgłoszeń są natomiast zestawy do dekoracji słoików, w postaci 10 "czapeczek", 10 gumek i 10 etykiet na słoiki z konfiturami.
Producent cukru postanowił przypomnieć, że podążanie za modą niekoniecznie musi oznaczać odejście od tradycji. Najlepszym tego dowodem jest powrót do domowych przetworów, które co roku pojawiają się w naszych spiżarniach.
Dlatego cukier Królewski, poprzez kampanię promującą modę na naturalność, chce zachęcić nie tylko mamy i babcie, ale również wszystkie młode adeptki sztuki kulinarnej, do bycia modną także w kuchni. Wyrazem tego będą przygotowane własnoręcznie, na bazie czystego, białego cukru i z wykorzystaniem prawdziwych, świeżych owoców, domowe, pozbawione konserwantów przetwory. Kampania promująca modę na naturalne przetwory będzie posiadać także silne wsparcie w postaci: reklamy w prasie branżowej i kobiecej, uruchomionej na ten czas podstrony internetowej informującej o kampanii, konkursów konsumenckich w prasie regionalnej, z nagrodami w postaci małego AGD.
Grupa Südzucker to największy producent cukru w Europie. Jej częścią jest Südzucker Polska S.A., który produkuje cukier w 5 zakładach: Cerekiew, Ropczyce, Strzelin, Strzyżów i Świdnica.
IP