Czekoladki, miłosne sushi i kiełbasa... walentynkowa machina ruszyła na dobre
Polacy przyzwyczaili się już do corocznego zalewu serduszek i romantycznego asortymentu w sklepach, którego jesteśmy światkami w połowie lutego. Po grudniowych świętach i styczniowych wyprzedażach, Walentynki to kolejna marketingowa okazja w handlu.
Polacy przyzwyczaili się już do corocznego zalewu serduszek i romantycznego asortymentu w sklepach, którego jesteśmy światkami w połowie lutego. Po grudniowych Świętach i styczniowych wyprzedażach, Walentynki to kolejna marketingowa okazja w handlu.
Jak wynika z najnowszego raportu ceneo.pl, Polacy wydają z tej okazji coraz więcej. W tym roku co dziesiąty zwolennik tego święta przeznaczy na jego celebrowanie nawet ponad 500 zł.
Co kupują Polacy, by wyrazić swe uczucia? Kiedyś najczęstszym prezentem były kwiaty, słodycze lub tematyczny gadżet, nabywany na okolicznościowym stoisku. Jednak by przyciągnąć coraz bardziej wybrednego klienta, sklepy i producenci muszą wykazywać się inwencją. Sprawdziliśmy oferty sklepów, zarówno tych internetowych, jak i tradycyjnych i znaleźliśmy wiele ciekawostek.
Skoro wiadomo, że przez żołądek do serca... Pamiętacie ubiegłoroczny hit, którym były randkowe parówki z lubczykiem? Zobaczcie, czym w tym roku zaskakują Walentynki.