Dialog chce uruchomić kilkadziesiąt tys. kart SIM do końca 2010 r.
01.02. Warszawa (PAP) - Należąca do KGHM Telefonia Dialog, która od 1 lutego wprowadza na polski rynek własną markę telefonii komórkowej pod nazwą Diallo, chce do końca 2010 roku...
01.02. Warszawa (PAP) - Należąca do KGHM Telefonia Dialog, która od 1 lutego wprowadza na polski rynek własną markę telefonii komórkowej pod nazwą Diallo, chce do końca 2010 roku uruchomić kilkadziesiąt tysięcy kart SIM - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
"Z nowym rokiem wchodzimy na chyba najbardziej konkurencyjny rynek w naszym kraju. Naszą przewagę upatrujemy przede wszystkim w tym, że jesteśmy dostawcą czterech usług - możemy zatem postawić na pełną, prawdziwą konwergencję oferty. Ofertę Diallo kierujemy przede wszystkim do własnych klientów. Do końca 2010 roku chcemy uruchomić kilkadziesiąt tysięcy kart SIM" - powiedział cytowany w komunikacie Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog.
Usługa kierowana będzie do klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno w modelu abonamentowym, jak i na pre-paid.
Dialog podał, że zarówno klient indywidualny jak i biznesowy może skorzystać z połączonych usług telefonii stacjonarnej i komórkowej lub samodzielnej usługi komórkowej.
Dialog zaoferuje usługi telefonii komórkowej jako operator wirtualny (MVNO) na bazie sieci Polkomtela.(PAP)
bas/ gor/