Dialog zadowolony z wyników '09, znacząco poprawił EBITDĘ

27.01. Warszawa (PAP) - Telefonia Dialog jest zadowolona z wyników w 2009 roku, spółka znacząco poprawiła w tym okresie wynik EBITDA - poinformował w środę dziennikarzy wiceprezes...

27.01.2010 | aktual.: 27.01.2010 14:08

27.01. Warszawa (PAP) - Telefonia Dialog jest zadowolona z wyników w 2009 roku, spółka znacząco poprawiła w tym okresie wynik EBITDA - poinformował w środę dziennikarzy wiceprezes Dialogu Robert Banasiak.

"Sytuacja Dialogu jest dobra, EBITDA bardzo znacząco nam wzrosła i jesteśmy zadowoleni, jeśli chodzi o sytuację finansową" - powiedział Banasiak, nie podając szczegółów.

EBITDA Dialogu na koniec 2008 roku sięgnęła 77,8 mln zł.

Banasiak poinformował, że w 2009 roku Dialog zwiększył liczbę klientów telefonii stacjonarnej.

Na koniec 2008 roku spółka obsługiwała 417,2 tys. linii dzwoniących w ramach swojej sieci oraz zwiększyła o 83 proc. w stosunku do 2007 r., liczbę klientów, którym świadczy usługi na bazie sieci TP SA do 162,1 tys. aktywnych klientów tzw. WLR.

Banasiak poinformował, że na koniec 2009 roku Dialog miał około 20 tys. klientów telewizji internetowej IPTV, a przed rokiem było ich 3,5 tys. W tym roku Dialog może zwiększyć liczbę klientów IPTV do około 50 tys. (PAP)

bas/ pr/ ana/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)