Doradca Leppera zbiera w internecie włosy Polaków
Piotr Tymochowicz, były doradcy wizerunkowy polskich gwiazd i polityków, w tym Andrzeja Leppera, rusza na podbój internetu w Polsce i USA - pisze "Puls Biznesu". Jego serwis będzie m.in. przechowywać włosy użytkowników.
Spółka, za pomocą której chce to osiągnąć, nazywa się Infinity SA. Pozyskała już finansowanie w wysokości 2 mln zł i ma jedno z najdroższych biur w Warszawie. W marcu planuje wejść na NewConnect i pozyskać kolejne 20 mln zł.
Do kupna akcji ma zachęcić pierwsze dziecko spółki - serwis społecznościowy Arka. Firma właśnie nad nim pracuje, stąd drogie biuro tętni życiem. Projekt ma ujrzeć światło dziennie 5 marca - zapowiada Tymochowicz Pulsowi Biznesu.
Serwis będzie "kojarzył profile mentalne użytkowników" oraz dawał możliwość zachowania swojego DNA za koszt 100-200 zł. Profile są już przechowywane we "wnętrzu góry" - na serwerach w Swiss Fort Knox. To bezpieczna szwajcarska serwerownia wbudowana we wzgórze. Przechowywanie DNA to dopiero przyszłość.
20 mln zł z giełdy ma być przeznaczone na marketing i promocję w USA. Tymochowicz chce zdobyć ten rynek zaraz po polskim, by, jak mówi, nikt go w Nowym Świecie nie skopiował.
TK/WP/PB.pl