Trwa ładowanie...

Dyskont Mere wchodzi do Polski. Szykuje się zgrzyt z Biedronką o hasło

"Low cost. Every day” - tak ma brzmieć hasło rosyjskiego dyskontu Mere w Polsce i w Rumunii. W tłumaczeniu z angielskiego przypomina... "Codziennie niskie ceny" Biedronki.

Dyskont Mere wchodzi do Polski. Szykuje się zgrzyt z Biedronką o hasłoŹródło: PAP/EPA, fot: Filip Singer
d2cbkpg
d2cbkpg

O wejściu rosyjskiej sieci do Polski informowaliśmy już w Wirtualnej Polsce. Pierwszy sklep Mere ma zostać otwarty w lipcu w Częstochowie. Rosyjskie sklepy - w ojczyźnie i kilku innych krajach działające pod nazwą Svetofor - mają dość oszczędny design. Produkty sprzedaje się tam prosto z palet. Jednocześnie słyną z niskich cen.

Mówi się, że w Polsce mają konkurować głównie z Lidlem i Biedronką. No i właśnie. Z tą ostatnią mogą konkurować nawet na slogany. Jak donosi portal wiadomoscihandlowe.pl, w Polsce i Rumunii sieć ma się reklamować hasłem: "Low cost. Every day”. W tłumaczeniu z angielskiego to mniej więcej to samo co dobrze znane w Polsce hasło: "Codziennie niskie ceny".

Zapytaliśmy sieć Biedronka, która reklamuje się w ten sposób, czy zamierza w tej sprawie interweniować. Czekamy na odpowiedź.

Mere. Szał w Lipsku

Pod koniec stycznia 2019 r. Mere weszło na rynek Niemiecki. Sukces marketu na obrzeżach Lipska przerósł wszelkie oczekiwania. Jak informuje portal Deutsche Welle, niecały tydzień po otwarciu, sklep musiał zostać zamknięty na dwa dni, ponieważ cała linia zapasów została wyprzedana. Spółka działa tam pod nazwą TS Markt.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2cbkpg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2cbkpg