Echo rozpoczyna rozbudowę Outlet Park Szczecin do 21,3 tys. m2
Warszawa, 12.02.2015 (ISBnews) - Echo Investment przystępuje do realizacji II etapu Outlet Park Szczecin, w którym obiekt powiększy się do 21,3 tys. m2 powierzchni handlowej z niecałych 17,0 tys. m2 obecnie. Wykonawcą stanu surowego inwestycji jest firma Eresco, a inwestycja zostanie zakończona w IV kwartale br., podała spółka.
12.02.2015 | aktual.: 12.02.2015 09:53
"Decyzja o uruchomieniu kolejnych faz tego projektu to naturalna konsekwencja sukcesu Outlet Park Szczecin. Obiekt w ubiegłym roku odwiedziło blisko 2,5 mln osób, co dało 4. miejsce w Polsce. To bardzo dobry wynik, zważywszy, że jak na razie jest to najmniejszy outlet w kraju. I etap naszej inwestycji ma niespełna 17.000 m2, podczas gdy średnia wielkość projektów outletowych w kraju to 20.000 m2" - powiedział dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment Marcin Materny, cytowany w komunikacie.
"Od początku planowaliśmy realizować ten projekt w trzech etapach. Oprócz 20 nowych sklepów, planujemy również uzupełnienie oferty o klub fitness i centrum medyczne. Całość, po zakończeniu rozbudowy, będzie miała blisko 28.000 m2 GLA i będzie jednym z największych obiektów outletowych w Polsce" - dodał Materny.
Manager w dziale Centrów Handlowych Echo Investment Michał Banasik poinformował, że spółka ma już podpisane umowy m.in. z siecią Diverse, która w nowej części obiektu otworzy sklep w formule outlet o powierzchni 340 m2, a także z firmą CCC (1.000 m2) i HEBE (400 m2). Do grona najemców dołączył również sklep Simple, który oferować będzie towar w systemie wyprzedażowym.
"Chcemy się skoncentrować na modzie damskiej, dlatego prowadzimy zaawansowane rozmowy z takimi markami, jak m.in. Monnari, Gerry Weber, Molton, Bialcon, Volcano. Finalizujemy rozmowy z dużym sieciowym najemcą, który zainteresowany jest powierzchnią 600 m2. Obserwujemy duże zainteresowanie firm, które znają bardzo dobre wyniki I fazy tego projektu" - powiedział również Banasik.
Po zakończeniu realizacji II etapu, Outlet Park Szczecin będzie dysponował łącznie 21.300 m2 powierzchni handlowej. Klienci będą mieli do dyspozycji 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych.
Outlet Park Szczecin zlokalizowany jest na szczecińskim Prawobrzeżu. Obiekt został otwarty 7 listopada 2012 roku.
Echo Investment zrealizowała ponad 100 projektów w kilkudziesięciu miastach Polski o łącznej powierzchni przekraczającej 1 mln m2. Spółka prowadzi również inwestycje w Rumunii, na Węgrzech i Ukrainie. Działa budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym. Od 1996 roku spółka notowana jest na GPW.
(ISBnews)