Abercrombie & Fitch
Kiedy naszym oczom ukaże się reklama sklepu odzieżowego, gdzie pojawiają się atrakcyjni, umięśnieni modele z odsłoniętymi torsami, możemy być więcej niż pewni, że trafiliśmy na sklep odzieżowy Abercrombie & Fitch. Na tę markę również czeka 5 proc. internautów WP.PL.
Na początku XX wieku A&F była jedną z najpopularniejszych marek oferujących odzież sportową. Do znanych ludzi noszących ubrania A&F należeli Charles Lindbergh, Amelia Earhart, Greta Garbo, Katharine Hepburn, Clark Gable, Harpo Marx, John Steinbeck czy też pisarz Ernest Hemingway.
Zmiana nastąpiła w 1988 roku, gdy została wykupiona przez The Limited. Wtedy też korporacja zmieniła rodzaj produkcji na markę reprezentującą określony, amerykański styl życia, czyli produkcję ubrań typu "casual luxury" dla ludzi w przedziale wiekowym 18-22 lata (amerykańskich licealistów i studentów college'ów).