EM Lab planuje przejęcie w I połowie 2010 r.
19.01. Warszawa (PAP) - EM Lab, która świadczy usługi w dziedzinie marketingu doświadczeń, planuje w pierwszej połowie 2010 roku swoje pierwsze przejęcie od czasu wejścia na rynek...
19.01. Warszawa (PAP) - EM Lab, która świadczy usługi w dziedzinie marketingu doświadczeń, planuje w pierwszej połowie 2010 roku swoje pierwsze przejęcie od czasu wejścia na rynek NewConnect - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
"Spółka planuje realizację pierwszej akwizycji na rynku marketingowym w pierwszej połowie 2010 roku, co znacząco poszerzy skalę obecnego biznesu. Nie ukrywam, że odłączenie się od Change jest elementem tego planu, choć więcej szczegółów na tym etapie nie możemy podać" - powiedział cytowany w komunikacie Jacek Olechowski, przewodniczący rady nadzorczej EM Lab.
EM Lab podjęła też decyzję o wyjściu z grupy Change Integrated. Oba podmioty nadal jednak będą współpracować w zakresie organizacji eventów oraz obsługi wspólnych klientów, bez zasady wyłączności.
"Wyjście z grupy Change to wyraz dojrzałości spółki i jej gotowości do kreowania własnej polityki rozwoju. Oczywiście na poziomie prac dla wspólnych klientów i akcjonariatu nic się nie zmienia" - powiedział cytowany w komunikacie Julian Kozankiewicz, prezes EM Lab.
EM Lab, która zadebiutowała na NewConnect w lipcu 2008 roku, świadczy usługi z zakresu zarządzania wydarzeniami, oferuje niestandardowe aktywności z obszaru komunikacji marketingowej (ambient, guerilla marketing), field marketingu oraz programy motywacyjne.
EM Lab organizuje eventy masowe i promocyjne, cykle imprez, konferencje, wyjazdy motywacyjne. Specjalizuje się w eventach dla firm, organizacji wyjazdów motywacyjnych oraz ambient media, czyli działaniach niestandardowych, realizowanych na specjalne zamówienie klienta pod konkretny produkt i grupę docelową.
bas/ asa/