EM Lab podpisał umowę na obsługę Netii o wartości około 3,6 mln zł
09.06. Warszawa (PAP) - EM Lab i Netia podpisały nową umowę, na bazie której EM Lab będzie kompleksowo obsługiwał działania marketingowe operatora na rynku korporacyjnym. Wartość...
09.06. Warszawa (PAP) - EM Lab i Netia podpisały nową umowę, na bazie której EM Lab będzie kompleksowo obsługiwał działania marketingowe operatora na rynku korporacyjnym. Wartość umowy wynosi ok. 3,6 mln zł - poinformował EM Lab w komunikacie pasowym.
"W ramach umowy, EM Lab zorganizuje dla Netia SA serię wydarzeń w całej Polsce, w tym cykle +Biznes to Pasje+, +Biznes po Godzinach+ oraz +Biznes to Relacje+, skierowane do różnych grup docelowych. Spółka będzie też koordynowała udział Netia SA w konferencjach i imprezach targowych oraz pozyskiwała środki sponsoringowe" - podano.
"Szacowana wartość kontraktu wyniesie na przestrzeni 12 miesięcy około 3,6 miliona złotych brutto. Za jego realizację odpowiedzialny będzie połączony zespół EM Lab i spółki zależnej Scholz & Friends Warszawa. Jest to więc kolejny przykład synergii pomiędzy spółkami w grupie EM Lab SA" - podała spółka.
Notowana na NewConnect EM Lab, to grupa świadcząca usługi z zakresu mediów i reklamy. Do jej kluczowych usług należą: kompleksowa produkcja eventów, ambient media (niestandardowa reklama zewnętrzna) oraz działania reklamowe w ramach Scholz & Friends Warszawa - oddziału największego europejskiego holdingu reklamowego, w którym EM Lab posiada 75 proc. udziałów.(PAP)
bas/ ana/