Emperia podpisze z PKN Orlen kontrakt o wartości 220 mln zł rocznie
22.04. Warszawa (PAP) - Tradis, spółka dystrybucyjna z grupy Emperia dostarczy słodycze, napoje i piwo do sieci 1400 stacji benzynowych Orlen w Polsce - podała Emperia w...
22.04.2010 | aktual.: 22.04.2010 18:23
22.04. Warszawa (PAP) - Tradis, spółka dystrybucyjna z grupy Emperia dostarczy słodycze, napoje i piwo do sieci 1400 stacji benzynowych Orlen w Polsce - podała Emperia w komunikacie. Szacowana roczna sprzedaż wyniesie ponad 220 mln zł.
Rozpoczęcie wieloletniej współpracy planowane jest na 1 czerwca 2010 roku.
"Umowa jest zwieńczeniem starań dystrybucyjnej części Emperii, o możliwość obsługiwania ogólnopolskich podmiotów. Po dwuletnim procesie integracji spółek dystrybucyjnych, wdrożeniu jednolitego systemu informatycznego i operacyjnego oraz ujednoliceniu standardów obsługi, jest to nareszcie możliwe. Umowa z PKN Orlen to pierwszy przykład wykorzystania skali Tradisu do współpracy z tego typu podmiotami, działającymi na terenie całego kraju. Ogromne znaczenie ma także nowoczesny system elektronicznych zamówień, który Tradis wykorzystuje już od kilku lat oraz doświadczenie spółki w obsłudze serwisowej, z dowozem do klienta" - napisano w komunikacie.
Tradis będzie obsługiwał sieć ponad 1400 stacji benzynowych PKN Orlen poprzez 8 centrów dystrybucji, zlokalizowanych w Stargardzie Szczecińskim, Poznaniu, Wrocławiu, Będzinie, Białymstoku, Lublinie, Błoniu i Gdańsku.
Emperia podała, że trwają rozmowy z kolejnymi podmiotami z sektora stacji benzynowych zainteresowanymi współpracą.
Emperia jest jedną z największych polskich grup handlowych. Prowadzi handel detaliczny oraz dystrybucję artykułów spożywczych i kosmetyczno - chemicznych. Emperia prowadzi dystrybucję artykułów FMCG poprzez magazyny cash&carry i centra dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Poprzez spółki Tradis oraz Ambra i DEF dociera do ponad 40.000 polskich sklepów.
Handel detaliczny w Grupie Handlowej Emperia skupia sieci supermarketów, prowadzące placówki marek Lewiatan, Groszek, Euro-Sklep, Milea, Społem Tychy, Stokrotka i Delima. Poprzez spółkę Partnerski Serwis Detaliczny Emperia współpracuje z 51 spółdzielniami spożywców.
Łącznie w ramach sieci detalicznych Emperii działa 3.880 polskich sklepów. (PAP)
pel/ asa/