Fast foody z najgorszą i najlepszą obsługą
Tam zostaniesz obsłużony najlepiej
Amerykanie, w końcu w tym temacie najwięksi eksperci (wyrażamy w tym momencie podziw dla ich gabarytów, jak i wiedzy na temat barów szybkiej obsługi) po raz kolejny zbadali, co na temat fast foodów myślą klienci i wyszło im, że wielkość, owszem, ma znaczenie, ale jest ona odwrotnie proporcjonalna do osiąganej satysfakcji. Innymi słowy, im większa i bardziej popularna sieć, tym gorzej.
Indeks satysfakcji konsumenckiej ACSI, bo o nim mowa, tworzony jest na podstawie wywiadów z klientami. Zasada jest dość prosta, choć same wyliczenia skomplikowane. W skrócie chodzi o to, że oczekiwania konsumentów są konfrontowane z rzeczywistością zastaną w barach.
A oto wyniki. Zobacz, w których restauracjach jada się najprzyjemniej, a w których wizyta to istna katorga.
Czy tak samo jest w Polsce?
Amerykanie, w końcu w tym temacie najwięksi eksperci (wyrażamy w tym momencie podziw dla ich gabarytów, jak i wiedzy na temat barów szybkiej obsługi) po raz kolejny zbadali, co na temat fast foodów myślą klienci i wyszło im, że wielkość, owszem, ma znaczenie, ale jest ona odwrotnie proporcjonalna do osiąganej satysfakcji. Innymi słowy, im większa i bardziej popularna sieć, tym gorzej.
Indeks satysfakcji konsumenckiej ACSI, bo o nim mowa, tworzony jest na podstawie wywiadów z klientami. Zasada jest dość prosta, choć same wyliczenia skomplikowane. W skrócie chodzi o to, że oczekiwania konsumentów są konfrontowane z rzeczywistością zastaną w barach.
A oto wyniki. Zobacz, w których restauracjach jada się najprzyjemniej, a w których wizyta to istna katorga.
czy tak samo jest w Polsce?