FootFall Indeks Polska w tygodniu 22‑28 października wzrósł o 1,2 proc. rdr

05.11. Warszawa (PAP) - FootFall Indeks Polska w tygodniu od 22 do 28 października wzrósł o 1,2 proc. rok do roku, a w porównaniu z poprzednim tygodniem spadł o 12,0...

05.11. Warszawa (PAP) - FootFall Indeks Polska w tygodniu od 22 do 28 października wzrósł o 1,2 proc. rok do roku, a w porównaniu z poprzednim tygodniem spadł o 12,0 proc.

Skumulowana wartość indeksu od 1 stycznia 2012 roku do 28 października w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku wzrosła o 0,2 proc.

"Trend spadkowy frekwencji handlu w Polsce nadal trwa. Strata w porównaniu z zeszłym tygodniem wyniosła dwanaście procent i wpływ na nią miał na pewno niespodziewany atak zimy w weekend. Zima zaskoczyła drogowców, przez co klienci nie mogli dotrzeć do swoich ulubionych centrów handlowych. Tydzień czterdziesty trzeci jest zazwyczaj tygodniem odbicia i teraz będzie już tylko lepiej. Wynik dodatni w porównaniu rok do roku napawa optymizmem" - napisali autorzy badania w komentarzu.

FootFall Indeks Polska przedstawia procentowe zmiany liczby odwiedzających wybrane centra handlowe na terenie Polski, co może służyć ocenie sprzedaży detalicznej. (PAP)

map/ morb/

Źródło artykułu:PAP
finansehandelsprzedaż detaliczna

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)