Trwa ładowanie...
d4jtasq

Getin Holding zapowiada rozwój sieci w Rosji, na Białorusi i Ukrainie

...

d4jtasq
d4jtasq

27.07. Warszawa (PAP) - Strategia Getin Holding zakłada rozwój i zwiększenie sieci placówek w Rosji, na Białorusi i Ukrainie - poinformował Getin Holding w komunikacie.

Getin Holding planuje zwiększenie liczby placówek Carcade w Rosji z 70 do 100 w 2013 roku oraz otwarcie 20 nowych oddziałów Kubabanku do końca 2012 roku.

Poszerzenie oferty produktowej o kredyty dla przedsiębiorców oraz kredyty gotówkowe pozwoli na zdobycie nowych klientów oraz wzrost skali działalności. Współpraca z dealerami samochodowymi pozostanie priorytetem obszaru finansowania rynku pojazdów.

Finansowanie działalności Kubanbanku będzie się odbywało zarówno poprzez podnoszenie kapitału własnego banku w 2011 roku (łącznie o około 40 mln zł) jak i poprzez zbieranie depozytów od firm i ludności oraz oferowanie produktów inwestycyjnych podobnych do funkcjonujących na polskim rynku.

d4jtasq

W przypadku Białorusi Getin Holding zakłada rozwój sieci sprzedaży poprzez zwiększenie sieci placówek do 42 na koniec 2011 roku, utrzymanie czołowej pozycji w kredytach ratalnych poprzez rozwój sieci sprzedaży, tj. pozyskiwanie nowych sklepów, zdobycie wiodącej pozycji w sprzedaży kredytów samochodowych poprzez unikalny standard obsługi, nowatorskie produkty i współpracę z siecią dealerów, zdobycie wiodącej pozycji w kredytowaniu małego i średniego biznesu poprzez rozwój sieci mobilnych sprzedawców oraz obsługę stacjonarną oraz rozwój sprzedaży dostosowany do potencjału rynku i jego stabilności oraz przy zachowaniu wysokiej rentowności oferowanych produktów kredytowych oraz bezpiecznego poziomu ryzyka kredytowego.

Na Ukrainie Getin Holding planuje dalszy rozwój finansowania zakupu samochodów i utrzymanie wiodącej rynkowej pozycji w tym obszarze poprzez poszerzanie obecnej oferty bankowej oraz rozwój nowozałożonej spółki leasingowej. Równolegle spółka zakłada wprowadzanie uniwersalnej oferty produktów bankowych dla ludności i przedsiębiorstw (kredyty ratalne, gotówkowe, rachunki bieżące, kredyty dla przedsiębiorców), tak aby w dłuższej perspektywie stworzyć uniwersalną Grupę bankową na rynku ukraińskim.

W celu pozyskania nowych źródeł finansowania oraz obniżenia kosztu finansowania w latach 2011-2013 planowane jest uruchomienie 65 nowych placówek z wykorzystaniem brandu Idea, przede wszystkim na obszarze środkowej i wschodniej Ukrainy, gdzie bank do tej pory nie był aktywny. (PAP)

pr/ asa/

d4jtasq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4jtasq