Trwa ładowanie...
d1j9rzm
29-03-2017 13:10

Grycan otworzy 8 lodziarni w br., plany zależną od ustawy o handlu w niedziele

Warszawa, 29.03.2017 (ISBnews) - Grycan tworzy 8 kolejnych lodziarni w 2017 roku, zaś dalsze otwarcia w tym roku zależne są od ostatecznego kształtu ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele, poinformował właściciel firmy Grycan Zbigniew Grycan. Jednocześnie Grycan zamierza wchodzić na kolejne rynki zagraniczne - ich liczba ma sięgnąć 20 do końca roku, choć skala inwestycji na każdym z nich początkowo ma być niewielka.

d1j9rzm
d1j9rzm

"Otworzymy 8 lodziarni w tym roku - mamy na nie podpisane umowy, ale nie wiadomo, co stanie się z handlem w niedziele i w związku z tym wstrzymuje to nasze dalsze decyzje. Dla naszej branży soboty i niedziele są kluczowe, w tych dniach też zatrudniamy więcej ludzi" - powiedział Grycan podczas spotkania z dziennikarzami.

Podkreślił, że jeśli wyklaruje się sytuacja w zakresie nowych regulacji, możliwe jest powstanie znacznie większej liczby nowych kawiarni, ponieważ firma chce przyspieszyć ich rozwój.

Jednocześnie dyrektor generalny spółki Marcin Snopkowski zapowiedział, że firma nie planuje wprowadzania nowych produktów w tym roku.

"Poprawiamy naszą ofertę i jesteśmy pozytywnie nastawieni, jeśli chodzi o wprowadzenie w kawiarniach Grycan świeżych soków 100% z owoców, bez dodatku cukru - w tym roku od 1 kwietnia br." - dodał jednak dyrektor.

d1j9rzm

Jeśli chodzi o ekspansję zagraniczną, spółka podpisuje nowe kontrakty i zamierza być obecna w sumie na 20 rynkach do końca roku.

"Jesteśmy obecni w czterech krajach, tj. w 3 krajach bałtyckich i w Finlandii, będziemy bliżej 20 krajów w tym roku. Podpisujemy kontrakty. Będą to nowe rynki, skala bywa nieduża na początku. Chcemy rozwijać markę Grycan na rynkach międzynarodowych i długoterminowo budować te markę na rynkach zagranicznych. Stawiamy pierwsze kroki i wysłaliśmy ostatnio do polskiej sieci lody w Kanadzie" - powiedział Snopkowski.

Na rynku polskim spółka zamierza koncentrować się na sprzedaży lodów familijnych.

"Jeśli chodzi o polski rynek, to bardzo dobrą kategorią dla rozwoju są lody familijne. Sprzedaż sukcesywnie rośnie, choć konsumpcja lodów przez Polaków jest wciąż niska i dlatego przewidujemy, że rynek polski wciąż będzie rósł w kwestii lodów familijnych. Jest tu duży obszar do wzrostu" - powiedział Snopkowski.

Marka Grycan - Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r.

(ISBnews)

d1j9rzm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1j9rzm

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj