IKEA po nowemu. Mniej produktów, bliżej centrum i z kawiarnią
04.10.2018 14:40, aktual.: 04.10.2018 14:50
IKEA testuje nowe rozwiązania w swoich sklepach. Te mają być mniejsze, bliżej centrum miasta i nie wszystkie produkty dostaniemy w nich od ręki. Na klientów czekać też będzie wzbogacone bistro i kawiarnia. Otwarcie pierwszej nowej placówki odbędzie się jeszcze w październiku w warszawskim centrum Blue City.
W porównaniu z dotychczasowymi salonami ten na warszawskiej Ochocie zmieni się nie do poznania, o czym informuje propertynews.pl. Klienci, którzy przyszli na drobne zakupy, nie będą już musieli przejść całego sklepu. IKEA bowiem rezygnuje z tradycyjnej "ścieżki zakupowej". Będzie więc większa dowolność w poruszaniu się po sklepie.
Asortyment, ze względu na zmniejszoną powierzchnię, również będzie węższy. Nie wszystkie produkty dostaniemy od ręki, ale będzie można je zamówić z dostawą do domu. Samodzielnie lub z pomocą pracowników.
IKEA w Blue City to również zupełnie nowy format IKEA Food. Choć w ofercie bistro nadal znajdziemy popularne klopsiki oraz hot dogi, to będzie można też zjeść bardziej urozmaicone potrawy. Wśród nich m. in. kanapki z wypiekanego na miejscu chleba, dania wegetariańskie, sałatki oraz koktajle owocowe i warzywne. Amatorzy kawy czy słodkości znajdą natomiast coś dla siebie w sklepowej kawiarni.
Klienci pierwsze zakupy w nowym salonie będą mogli zrobić w ostatnim tygodniu października. Jak informuje IKEA, dokładna data zostanie podana później.
Sklep w centrum handlowym Blue City będzie jedenastą placówką szwedzkiej sieci w Polsce (dziesiąty sklep otwarty został rok temu w Lublinie)
i trzecią w Warszawie. Pozostałych 8 zlokalizowanych jest w największych miastach naszego kraju, m. in. w Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku czy Krakowie.
IKEA nad Wisłą od kilku dni ma równiez nową szefową. Jest nią Hiszpanka Carolina Garcia Gomez.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl