Inforsys ma kolejną umowę na obsługę Generali Polska
Warszawa, 14.09.2016 (ISBnews) - Inforsys podpisał kolejną umowę na realizację korespondencji handlowej dla spółek Generali Polska. W ramach kontraktu spółka odpowiada za 15 mln stron wydruków oraz 2,7 mln sztuk zakopertowań. Umowa została zawarta do końca 2017 roku, podano w komunikacie.
14.09.2016 | aktual.: 15.09.2016 13:41
"Jest to kolejna umowa Inforsys z Generali Polska, większa od poprzedniej o ok. 30% pod względem wolumenu wydruków. Umowa obejmuje wydruk i zakopertowanie korespondencji handlowej. Są to m.in. umowy klienckie, pisma o wznowieniach ubezpieczeń komunikacyjnych, przypomnienia o regulowaniu płatności i pozostałe pisma procesu windykacyjnego, podsumowania okresów rozliczeniowych OFE, a także blankiety wpłat i spłat" - czytamy w komunikacie.
"Umowa z Generali wpisuje się w kolejny etap rozwoju naszej firmy - stawiamy na jakość i systematyczne wzbogacanie technologicznego środowiska produkcyjnego oraz portfela oferowanych usług. To pozwala na umacnianie czołowej pozycji w segmencie zarządzania procesami biznesowymi" - powiedział prezes Inforsys Witold Szczurek, cytowany w komunikacie.
W ramach umowy z Generali Polska Inforsys wykorzysta linię technologiczną Xerox Impika, kupioną i zainstalowaną w połowie ubiegłego roku. Impika to rozwiązanie pełnokolorowe, zapewniające najwyższą jakość druku, najlepsze nasycenie kolorów i stabilność kolorystyczną. System charakteryzuje się wydajnością do 1700 stron na minutę, do 127 metrów na minutę oraz do 25 mln wydruków formatu A4 miesięcznie, podano również.
"Impika to w pełni dojrzała technologia, za pomocą której potrafimy zrealizować nawet najbardziej ambitne zlecenie: zarówno pod względem skomplikowania produkcji, jak i wielkości wolumenu druku" - dodał Szczurek.
Inforsys jest firmą wyspecjalizowaną w outsourcingu procesów biznesowych, w tym z zakresu szeroko pojętej obsługi korespondencji masowej oraz integracji obiegu dokumentów. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii i unowocześnionych procedur spółka tworzy własne rozwiązania dostosowane do potrzeb większości firm i organizacji działających w naszym kraju. Spółka współpracuje z największymi bankami, firmami ubezpieczeniowymi, operatorami telefonii stacjonarnej i komórkowej, firmami usługowymi oraz dostawcami energii elektrycznej i gazu.
(ISBnews)