ING Nationale-Nederlanden zmienia się w ING

Od 4 kwietnia 2008 roku należące do Grupy ING towarzystwo emerytalne, towarzystwo ubezpieczeń na życie i spółka dystrybuująca ich produkty funkcjonują pod nowymi szyldem. Z nazw spółek zniknął człon Nationale-Nederlanden.

15.04.2008 14:34

Zmiana ta jest odzwierciedleniem misji i strategii Grupy ING, która zakłada proces unifikacji marki ING na całym świecie, polegający na ustanowieniu wspólnego dla wszystkich firm logo i kształtowaniu tych samych wartości korporacyjnych. Celem Grupy ING jest stworzenie jednej z najlepiej rozpoznawanych marek na świecie, pod którą będą oferowane usługi w zakresie ubezpieczeń, bankowości, emerytur i inwestycji.

Zmiany dotyczą jedynie nazw spółek i nie ingerują w strukturę organizacyjną firmy.

_ Marka ING w Polsce jest coraz lepiej kojarzona z szerokim spektrum usług finansowych. Zależy nam, by klienci nie mieli wątpliwości, że wybierając ING Otwarty Fundusz Emerytalny albo jedno z ubezpieczeń na życie ING, wybierają najkorzystniejszą i najnowocześniejszą ofertę na rynku. Zmiana marki na ING podkreśla naszą przynależność do silnej finansowej grupy, która oferuje konkurencyjne produkty na całym świecie _ – mówi Ewa Zorychta-Kąkol, dyrektor marketingu w ING.

Nowe nazwy:

ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. – dawniej ING Nationale-Nederlanden Polska Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.
ING Otwarty Fundusz Emerytalny – dawniej ING Nationale-Nederlanden Polska Otwarty Fundusz Emerytalny
ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. – dawniej Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ING Nationale-Nederlanden Polska S.A.
ING Usługi Finansowe S.A. – dawniej ING Nationale-Nederlanden Polska S.A.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)