Internet pomoże w zakupach świątecznych prezentów

Podczas tegorocznych zakupów świątecznych Polacy użyją Internetu przede wszystkim do porównania cen produktów. Jednak aż 33 proc. młodych ludzi zadeklarowało, że kupi w tym roku świąteczne prezenty w Internecie.

09.11.2009 15:18

O tym jak Polacy zamierzają korzystać z internetu przy zakupach świątecznych prezentów informuje raport firmy doradczej Deloitte. Szukając świątecznych prezentów polscy konsumenci najczęściej będą przeglądać serwisy aukcyjne, odwiedzi je 65 proc. klientów oraz porównywarki cenowe, z których skorzysta 64 proc. internautów.

Głównym powodem, dla którego polscy konsumenci nie zrobią masowych zakupów w sieci pozostaje przyzwyczajenie do oglądania produktów "na żywo". Tak deklaruje 77 proc. respondentów. Dodatkową barierą w internetowych zakupach jest obawa przez bezpieczeństwem takich transakcji, co deklaruje 60 proc. badanych. Deloitte zbadał także między innymi, ile w tym roku Polacy przeznaczą na zakup prezentów, co kupią oraz co chcieliby dostać pod Choinkę. Pełny raport z badania Deloitte zaprezentuje 12 listopada br.

Handel-Net.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)