Trwa ładowanie...
d37866b
Jedna trzecia Polaków kupuje za pomocą smartfona. Aplikacja zakupowa zastępuje sprzedawcę

Jedna trzecia Polaków kupuje za pomocą smartfona. Aplikacja zakupowa zastępuje sprzedawcę

- Przeszukujemy sieć w poszukiwaniu recenzji, śledzimy popularne marki w serwisach społecznościowych, stąd smartfon jako narzędzie zakupowe należy rozumieć dużo szerzej. Aplikacje jeszcze parę lat temu wyglądały jak proste gazetki informacyjne, natomiast teraz są kombajnami informacji o marce. Poza specjalnymi promocjami dla użytkowników smartfonów, aplikacja pomaga w dokonaniu płatności, skompletowaniu listy zakupów - mówiła w programie "Money. To się liczy" Sylwia Szmalec z agencji Spicy Mobile.

d37866b
d37866b

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj