Justyna Kowalczyk sygnuje nową linię Lidla - dyskont promuje zimową aktywność
Lidl nie ustaje w dążeniach do prawdziwej ekspansji swojego dyskontowego imperium. Po otwarciu sklepu internetowego z produktami niespożywczymi przyszedł czas na pierwszą profesjonalną sportową kolekcję dla fanów zimowych szaleństw. Ciekawy jest fakt, że w promocję zaangażowano wielokrotną medalistkę olimpijską Justynę Kowalczyk.
Sieć od dłuższego czasu stara się promować zdrowy styl życia. Powoli kończy się akcja rozpowszechniająca jedzenie warzyw i owoców przez dzieci, a za chwilę Lidl będzie starał się zachęcać Polaków do zimowych aktywności na świeżym powietrzu niedrogimi ubraniami i akcesoriami narciarskimi.
Wkrótce, bo od 4 listopada, w Lidlu pojawi się nowa linia marki własnej, Crivit PRO. Sygnuje ją wielokrotna mistrzyni olimpijska w biegach narciarskich - Justyna Kowalczyk.
Złożą się na nią ubrania na stok dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Poza tym sieć będzie oferować także gogle, kaski i inne akcesoria narciarskie. Wszystko w atrakcyjnych, jak to przystało na dyskont, cenach.
Zobacz też: "Pojedynek gigantów". Wielki test frytek z sieci fast-food
Lidl chwali się wodoodpornością (3000 mm słupa wody) i wiatrodopornością swojej odzieży, a także różnymi technologiami mającymi zapewnić cyrkulację powietrza.
Podczas prezentacji kolekcji Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska wspomniała, że ubrania Crivit PRO, po tym jak już przestaną nam służyć i zostaną wyrzucone, mają się rozłożyć, gdyż są biodegradowalne. Niestety, w materiałach promocyjnych nie znalazłam o tym więcej informacji, ale jeżeli jest to prawda, to za to wędruje ode mnie duży plus.
Jak widać na zdjęciu, propozycje dla dorosłych są w raczej uniwersalnych, stonowanych kolorach. Ewentualnie z paroma akcentami kolorystycznymi.
Już od listopada ubierzemy się w Lidlu na stok od stóp do głów - od bieliznę termoaktywną, poprzez softshell, kończąc na odzieży wierzchniej.
Propozycje młodzieżowe znacznie bardziej przypadły mi do gustu, niestety rozmiarówka to 122-164, więc raczej się nie zmieszczę. Będą też czapki z polarową podszewką, ale najciekawsza wydaje mi się propozycja młodzieżowych kasków w cenie 89,99 zł oraz gogli narciarskich za 29,99 zł. Kaski testowane są według standardu bezpieczeństwa DIN EN 1077 i mają klasę B.
Skarpety funkcyjne będą dostępne w cenie 19,99 zł za parę młodzieżową oraz 21,99 zł za parę dla dorosłych. W ofercie będą też ubrania narciarskie dla najmłodszych w rozmiarach 86-116.
Dla kogo jest linia? Wydaje mi się, że przede wszystkim dla wszystkich tych, którzy chcieliby zacząć swoją przygodę ze sportami zimowymi, ale nie chcą na początek wydawać małej fortuny na specjalistyczną odzież. Dodam, że kurtki znanych sportowych marek potrafią kosztować kilkaset, a nawet ponad tysiąc złotych - a to często zniechęca.
Jednak moim zdaniem nie tylko nowicjusze znajdą coś dla siebie - ja, jako osoba jeżdżąca rekreacyjnie na snowboardzie wiele lat, chętnie sprawię sobie koszulkę funkcyjną czy też zapasową kurtkę lub gogle.
Lidl podkreśla też, że linia jest nie tylko z przeznaczeniem na stok, ale też dla wszystkich, którzy chcą aktywnie spędzać czas na dworze zimą - czy to jeżdżąc na sankach, czy to spacerując. Jak to mówią sportowcy - nie ma złej pogody na trening, jest tylko zły ubiór.
Część oferty będzie dostępna od 4 listopada, a część od 7 listopada.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl