Jutrzenka poszuka oszczędności w czasie kryzysu
Mimo tego, że Jutrzenka nie spodziewa się negatywnego wpływu spowolnienia gospodarczego na własną sprzedaż, na wszelki wypadek poszuka oszczędności wewnątrz grupy.
20.01.2009 | aktual.: 20.01.2009 15:49
Jutrzenka kończy trwający półtora roku proces restrukturyzacji grupy, na koniec planuje jeszcze zoptymalizować zapasy, ograniczyć koszty logistyki i dostosować zatrudnienie do potrzeb, co w większej części udało się już zrealizować. Kolejne ruchy ograniczające koszty pracy będą negocjowane z wyprzedzeniem ze związkami zawodowymi.
Jeśli to nie wystarczy i okaże się, że nadal trzeba ciąć koszty działania, prezes Jutrzenki Jan Kolański nie wyklucza redukcji kosztów marketingu i sprzedaży. Kolański liczy jednak na to, że popyt na słodycze nie spadnie i nie trzeba będzie podejmować radykalnych kroków.
IP