Jutrzenka poszuka oszczędności w czasie kryzysu

Mimo tego, że Jutrzenka nie spodziewa się negatywnego wpływu spowolnienia gospodarczego na własną sprzedaż, na wszelki wypadek poszuka oszczędności wewnątrz grupy.

Jutrzenka kończy trwający półtora roku proces restrukturyzacji grupy, na koniec planuje jeszcze zoptymalizować zapasy, ograniczyć koszty logistyki i dostosować zatrudnienie do potrzeb, co w większej części udało się już zrealizować. Kolejne ruchy ograniczające koszty pracy będą negocjowane z wyprzedzeniem ze związkami zawodowymi.

Jeśli to nie wystarczy i okaże się, że nadal trzeba ciąć koszty działania, prezes Jutrzenki Jan Kolański nie wyklucza redukcji kosztów marketingu i sprzedaży. Kolański liczy jednak na to, że popyt na słodycze nie spadnie i nie trzeba będzie podejmować radykalnych kroków.

IP

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)