7. szafa.pl
Liczba użytkowników w maju 2014 r.: 571 470. Liczba użytkowników w maju 2013 r.: 652 722.
Szafa.pl jest jedynym serwisem w tym zestawieniu, który łączy funkcje sprzedaży ubrań wraz z portalem społecznościowym. To nie jest typowy sklep, ale raczej forum służące do wymiany ubrań i porad na temat mody.
51,3 proc. osób, które odwiedziły e-sklepy w maju tego roku, znajdowały się w przedziale wiekowym od 15 do 34 lat. W porównaniu do wyniku sprzed 2 lat okazuje się, że tych w wieku 15-25 lat było o 507,2 tys. więcej, czyli o 1,64 miliona. Z kolei klientów w wieku 25-34 lata było 1,43 miliona odwiedzających, o 253,2 tys. więcej niż w 2012 r.
Zaskakujące może być to, że procentowo jeszcze bardziej wzrosła liczba użytkowników z pozostałych grupach wiekowych - o 75-83 proc.