Ludzie się wściekają, Biedronka zabiera głos. Sieć obiecuje poprawę

Kasy samoobsługowe co do zasady dają możliwość szybkiego i bezgotówkowego płacenia za zakupy. Jednak nie wszyscy klienci Biedronki są z nich zadowoleni. Sieć broni tego rozwiązania i zapowiada prace nad ulepszeniem systemów - podaje serwis dlahandlu.pl.

Ludzie się wściekają, Biedronka zabiera głos. Sieć obiecuje poprawę
Ludzie się wściekają, Biedronka zabiera głos. Sieć obiecuje poprawę
Źródło zdjęć: © money.pl | Rafał Parczewski
oprac. PAM

04.08.2023 | aktual.: 04.08.2023 16:13

Jak tłumaczy serwis, choć ludzie polubili to rozwiązanie, to część klientów nie jest zadowolona z kas samoobsługowych. Czasem korzystanie z takiej kasy kończy się wystąpieniem różnego rodzaju błędów czy blokadą, co skutkuje interwencją pracownika sklepu lub ochrony. Choć w teorii kasy te mają ułatwić klientom życie, zdarza się, że cały proces płacenia znacznie się wydłuża.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kasy samoobsługowe w Biedronce

Jak podaje portal telepolis.pl, klienci często skarżą się, że jest problem z ważeniem warzyw i owoców. Inni uważają, że kasy w niektórych sklepach są powolne, a ich interfejs - nieintuicyjny.

Niedawno jedną z klientek warszawskiej placówki Biedronki oskarżono o próbę kradzieży czteropaku piwa. Kasa niepoprawnie naliczyła tylko jedno piwo, co doprowadziło do interwencji ochrony sklepu. Ostatecznie sprawa zakończyła się bez udziału policji, ale klientka najadła się dużo strachu.

Biedronka broni kas i zapowiada zmiany

Biedronka jednak broni kas samoobsługowych i zapowiada, że będą działały lepiej. W oświadczeniu przesłanym serwisowi dlahandlu.pl sieć ujawnia, że prace w tej materii trwają. "Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszego systemu kas samoobsługowych oraz ich oprogramowania, by możliwie usprawnić i ułatwić klientom proces zakupowy" - przekazała w rozmowie z dlahandlu.pl Anna Magdalena Nowakowska, menedżer ds. projektów operacyjnych w sieci Biedronka.

Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki, planuje w przyszłości wprowadzić zintegrowany system, który połączy tradycyjne kasy, kasy samoobsługowe, aplikację oraz program lojalnościowy Moja Biedronka.

Kasy samoobsługowe w sklepach Biedronka zostały wprowadzone w 2017 r. Oprócz podstawowych funkcji, taki jak skanowanie karty Moja Biedronka, posiadają także dodatkowe udogodnienia.

Jedną z ukrytych funkcji kas jest regulacja głośności komunikatów. Kolejny przycisk służy do wezwania personelu obsługi. Jeśli zdarzy się, że kasownik się zawiesi lub wystąpi jakiś problem z zeskanowaniem produktu, możemy poprosić pracownika sklepu o pomoc. Ostatni przycisk na kasowniku to funkcja kalibracji wagi, która znajduje się po prawej stronie. Kalibracja wagi pozwala nam mieć pewność, że płacimy tylko za dokładnie zważone produkty, takie jak owoce czy warzywa.

Źródło artykułu:WP Finanse
kasy samoobsługoweBiedronkajeronimo martins polska
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (109)