Klienci pytają, co się stało z ich ulubioną usługą. Żabka odpowiada
Od 2022 r. Żabka oferowała swoim klientom usługę "kawonamentu". Obecnie subskrypcja jest tymczasowo wstrzymana. Jednak klienci Żabki dopytują w mediach społecznościowych, kiedy oferta zostanie ponownie uruchomiona.
Subskrypcja "kawonament" pozwalała klientom odebrać jedną kawę dziennie w dowolnej Żabce. Portal dlahandlu.pl przypomina, że jakiś czas temu klienci, którzy korzystali z subskrypcji na kawę zostali poinformowani, że usługa chwilowo wygasa i wkrótce powróci w odmienionej formie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ceny jak 10 lat temu. Tak się kończy wojna dyskontów
Portal postanowił zapytać sieć o termin ponownego uruchomienia usługi. Oto odpowiedź, którą otrzymał:
- Opcja subskrypcji cieszyła się dużym zainteresowaniem użytkowników Żappki i stanowiła ważny element naszej oferty. Nieustająco pracujemy nad starannym dopasowywaniem naszych usług do zmieniających się potrzeb oraz oczekiwań naszych klientów. Usługi w modelu subskrypcyjnym zyskają nową, jeszcze bardziej elastyczną formułę, o której poinformujemy bliżej wdrożenia tej funkcjonalności - odpowiedziało portalowi biuro prasowe Żabka Polska.
Subskrypcja kawy w Żabce. Ceny poszły w górę
Kawonament został wprowadzony pod koniec 2022 r. Usługa subskrypcyjna na kawę była dostępna w aplikacji Żappka. Wystarczyło wybrać odpowiednią opcję, ustawić metodę płatności i dokonać zapłaty. W pierwszym miesiącu sprzedano ponad 6 500 subskrypcji.
We wrześniu 2023 r. oferta "kawonamentu" została rozszerzona o trzy różne opcje: mini (7 kaw do odebrania w ciągu 10 dni) , midi (15 kaw do odebrania w ciągu 30 dni) i max (30 kaw do odebrania w ciągu 30 dni).
Z kolei w styczniu 2024 r. nastąpiła podwyżka cen. Opcja MAX, która wcześniej kosztowała 59,99 zł za 30 dni, wzrosła do 74,99 zł. Cena kawonamentu MIDI wzrosła do 49,99 zł za 30 dni, a MINI do 24,99 zł.
Zatem od stycznia cena kawy w ramach poszczególnych pakietów wynosiła: 2,49 zł (wcześniej 1,99 zł), 3,33 zł (wcześniej 2,65 zł) i 5,71 zł (wcześniej 2,80 zł). Najmniej płacili subskrybenci wersji MAX, a najwięcej - wersji MINI.
Przed podwyżką w opcji MINI klienci mogli zakupić 7 kaw za 19,99 zł na 10 dni, w opcji MIDI – 15 kaw za 39,99 zł na 30 dni, a w opcji MAX – 30 kaw za 59,99 zł na 30 dni.
Ta zmiana wielu klientom się nie spodoba
W ostatnim czasie Żabka zdecydowała się także na inne zmiany. Jak pisaliśmy w WP Finanse, największa sieć franczyzowa w Polsce kończy z możliwością dzielenia programów lojalnościowych.
Od 18 lipca, aby skorzystać z dobrodziejstw Żappki, klient sieci musi pokazać sprzedawcy unikalny kod QR, który będzie generowany przy każdej transakcji. To oznacza, że dzielenie się jednym kontem jest w praktyce niemożliwe. Do tej pory z jednego konta mogło korzystać nawet kilka osób.
Klienci, którzy korzystali z cudzych kont, musieli zrezygnować ze zniżek lub założyć własne Żappki. Żappka to program lojalnościowy Żabki, który umożliwia zbieranie punktów i wymienianie ich na produkty dostępne w sieci. Stali klienci Żabki mogą także korzystać ze zniżek niedostępnych dla "zwykłych" konsumentów.