Kolejne zmiany w Poczcie Polskiej
Dobra wiadomość dla osób często nadających paczki. Nową ofertę skierowaną dla takiego klienta przygotowała Poczta Polska. Ma być prościej i co do zasady taniej. Multipaczka jest elementem nowej strategii Poczty Polskiej.
22.05.2013 | aktual.: 23.05.2013 08:16
Nowa oferta o nazwie Multipaczka to rozwiązanie, które łączy pięć dotychczasowych ofert - przesyłkę pobraniową, paczkę pocztową PLUS, e-przesyłkę, przesyłkę gabarytową oraz przesyłkę na warunkach szczególnych.
Ma być ułatwiony proces nadawania oraz obsługi przesyłek. Aplikacja Elektroniczny Nadawca umożliwia przygotowanie przesyłki w domu lub w biurze – samodzielnie możemy wydrukować etykiety adresowe, budować bazę odbiorców, a informację o potwierdzeniu nadania otrzymamy na skrzynkę mailową. Klienci korzystający z usług pocztowych w sposób tradycyjny otrzymują natomiast jeden blankiet, na którym znajduje się pełen zakres oferty. Ułatwieniem ma być również ograniczenie formalności.
Tradycyjne awizo zostanie uzupełnione komunikacją SMS-ową oraz mail. Klienci otrzymają powiadomienie o statusie realizacji usługi na każdym z jej etapów. Zakomunikowane zostanie nadejście przesyłki, realizacja usługi, a także awizacje. By skorzystać z tej możliwości, należy podać dane kontaktowe adresata oraz wykupić usługę dodatkową potwierdzenie doręczenia albo zwrotu.
W ramach oferty realizowane są przesyłki z zadeklarowaną wartością w określonym gabarycie i maksymalnej masie do 30 kg.Wysokość opłaty za przesyłkę zależy od masy przesyłki oraz wybranych opcji i usług dodatkowych. Klienci mogą dodatkowo obniżyć cenę korzystając z nadania towaru w jednym z pięciu ekologicznych opakowań Poczty Polskiej.
Każda z przesyłek traktowana będzie jako wartościowa z zadeklarowaną wartością 100 zł, bądź wyższą jeżeli klient złoży taką deklarację. Kolejnym atutem jest dodatkowe ubezpieczenie, którego najniższy próg opłaty wynosi 0,50 zł., dla przesyłki o wartości do 500 zł. Ubezpieczenie przesyłki o wartości do 20 000 zł kosztuje 2,20 zł.
Nowa oferta będzie dostępna od 27 maja. Klienci biznesowi, korzystający dotychczas z usług, które skupiają się w Multipaczce, na nowe warunki przejdą od początku nowego roku.