Kredyt Bank liczy na wzrost sprzedaży kont osobistych

Kredyt Bank chce zwiększyć sprzedaż kont osobistych i w trakcie nowej kampanii reklamowej chce podwoić sprzedaż z obecnych 5-6 tys. miesięcznie - poinformowali w czwartek przedstawiciele banku

.

- Zamierzmy podwoić sprzedaż rachunków osobistych w okresie kampanii - powiedział na konferencji Tomasz Moledna, dyrektor w Kredyt Banku.

- Teraz miesięcznie akwirujemy 5-6 tys. nowych kont, chcemy to podwoić - dodał.

Bank poinformował w czwartek o planach nowego pozycjonowania marki Kredyt Banku.

Twarzą nowej kampanii reklamowej kont osobistych, która rozpocznie się pod koniec maja i potrwać ma około 2 miesiące będzie Wojciech Mann i Krzysztof Materna. (PAP)

seb/ gsu/ asa/

Źródło artykułu:PAP
usługibankigiełda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)