Kredyt Bank planuje w '10 pozyskać co najmniej 2,5 tys. nowych klientów MSP

27.05. Warszawa (PAP) - Kredyt Bank planuje, że w 2010 roku pozyska co najmniej 2,5 tys. klientów z segmentu małych i średnich firm - poinformował Krzysztof Kokot, wiceprezes...

27.05. Warszawa (PAP) - Kredyt Bank planuje, że w 2010 roku pozyska co najmniej 2,5 tys. klientów z segmentu małych i średnich firm - poinformował Krzysztof Kokot, wiceprezes banku.

Kredyt Bank zalicza do segmentu MSP firmy o rocznych przychodach od 1 mln zł do 25 mln zł.

"Chcemy pozyskać w tym roku przynajmniej 2,5 tys. klientów. I to raczej klientów bliżej tego górnego ograniczenia" - powiedział Kokot.

"Chcemy koncentrować się na segmencie MSP. Tam widzimy największy potencjał dochodowy" - dodał.

Bank poinformował, że jego celem jest zwiększenie udziału w rynku MSP do ok. 4,5 proc. z około 3 proc. w 2009 roku.

W I kwartale 2010 roku bank pozyskał ponad 500 firm z segmentu MSP. (PAP)

seb/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
usługibankigiełda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)