Kubeł zimnej wody wylej na prezesa
W internecie pojawiło się sporo filmików, które pokazują znanych ludzi ze świata biznesu wylewających na siebie wiadra lodowatej wody. To pokłosie kampanii na temat choroby ALS - pisze "Puls Biznesu".
21.08.2014 | aktual.: 21.08.2014 07:14
Akcja "Ice Bucket Challenge" ma na celu podniesienie świadomości o stwardnieniu zanikowym bocznym (ALS) - cierpi na nie m.in. znany astrofizyk Stephen Hawking. Polega ona na tym, że osoba, która otrzyma wyzwanie ma do wyboru: wylać na siebie wiadro zimnej wody lub zasilić konto ALS Association, amerykańskiej organizacji zbierającej fundusze na walkę z tą chorobą.
Ten kto podejmie rękawicę może zaś wytypować kolejne osoby, które mają dobę na wykonanie zadania. Wielu uczestników nie poprzestaje jednak na chwyceniu tylko za wiadro, ale równocześnie sięga też do portfela i wspiera batalię z ALS.
Biorący udział w inicjatywie chętnie filmują swoje poczynania, a materiały zalewają sieć.
Lodowatą wodą oblewają się nie tylko biznesmeni, ale też sportowcy, ludzie muzyki i filmu, a także zwykli internauci. Zaś aktor Vin Diesel rzucił wyzwanie samemu Władimirowi Putinowi.