Kurs akcji Direct eServices wzrósł w debiucie na NewConnect o 60 proc. do 2,08 zł
12.01. Warszawa (PAP) - Kurs akcji spółki usługowo-handlowej Direct eServices, działającej w segmencie akcesoriów komputerowych, wzrósł w debiucie na rynku NewConnect o 60 proc. do...
12.01. Warszawa (PAP) - Kurs akcji spółki usługowo-handlowej Direct eServices, działającej w segmencie akcesoriów komputerowych, wzrósł w debiucie na rynku NewConnect o 60 proc. do 2,08 zł.
Do obrotu wprowadzono 2.750.000 akcji serii A i 832.682 akcji serii B.
Direct eServices posiada własną markę Direkt. Produkty Direkt dostępne są w ponad 200 sklepach w Polsce oraz w dystrybucji zrzeszającej kilkaset małych sklepów komputerowych.
Spółka specjalizuje się w sprzedaży i marketingu w sieciach handlowych. Direct eServices oferuje wsparcie handlowe, które zwiększa wartość sprzedaży. Spółka we współpracy z sieciami handlowymi wprowadza do obrotu detalicznego produkty takich marek jak Lexmark, HP, Epson czy Brother. Pod marką Direkt sprzedaje natomiast materiały eksploatacyjne do tych urządzeń oraz akcesoria komputerowe.
Spółka prognozuje, że w 2011 roku wypracuje 860 tys. zł zysku netto przy przychodach na poziomie 9,8 mln zł.(PAP)
pam/ pel/ jtt/