Liderem cennikowych wpływów z reklam w VII‑VIII 2009 był Polsat
3.9.Warszawa (PAP) - W okresie lipiec-sierpień 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miała Telewizja Polsat, wzrosły one o 12,5 proc. do 283,4...
03.09.2009 | aktual.: 03.09.2009 09:39
3.9.Warszawa (PAP) - W okresie lipiec-sierpień 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miała Telewizja Polsat, wzrosły one o 12,5 proc. do 283,4 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów) - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Na drugim miejscu był TVN, którego przychody reklamowe podczas dwóch wakacyjnych miesięcy spadły o 7,2 proc. do 205,0 mln zł.
Na trzeciej pozycji była TVP1 z kwotą 162,7 mln zł, czyli o 22,2 proc. wyższą niż rok wcześniej, a na czwarte miejsce wysunęła się VIVA Polska z przychodami na poziomie 78,7 mln zł (wzrost o 171,4 proc.) wyprzedzając TVP2, której wpływy wzrosły o 0,4 proc. do 77,2 mln zł.(PAP)
bas/ pam/