Trwa ładowanie...

Lidl i Auchan stawiają na regionalne smaki. Walka o klienta się zaostrza

Lidl chce przyciągnąć klientów Tygodniem Regionalnym. Z kolei Auchan wprowadził promocję Uczta Lokalnych Smaków, która trwa w sklepach Auchan. Zagraniczne sieci chcą walczyć o konsumentów polskimi produktami.

Lidl i Auchan stawiają na regionalne smaki. Walka o klienta się zaostrzaŹródło: East News
d2cbkpg
d2cbkpg

Dwie sieci hipermarketów zdecydowały się na promocje regionalnych produktów spożywczych. Jedną z nich jest Lidl. Do wprowadzonych niedawno do oferty regionalnych produktów nabiałowych, Lidl dołączył kilkadziesiąt innych wyrobów z różnych zakątków Polski.

W ramach tygodnia dostępna jest między innymi oferta mięs z polskich hodowli, w której klienci znajdą m.in. kurczaka z wolnego chowu czy karpia z Gospodarstwa Rybackiego Starzawa.

Zmiany na rynku hipermarketów:

W ofercie Lidla znajdą się także produkty takie jak np. Suska sechlońska, czyli małopolski produkt niespotykany w żadnym innym regionie Polski. "Suska" oznacza suszkę, czyli podsuszoną i podwędzoną śliwkę, "sechlońska" pochodzi od nazwy miejscowości Sechna.

d2cbkpg

Modę na regionalne produkty wykorzystuje również sieć Auchan. Promocja Uczta Lokalnych Smaków trwa w sklepach tej firmy od 13 do 24 września. Sieć wydała z tej okazji specjalny numer gazetki, a prezentowane w nim produkty posegregowane zostały zgodnie z krainą ich pochodzenia.

Każde z województw jest reprezentowane w podobnym stopniu. W katalogu znalazło się łącznie ok. 180 produktów - głównie wyrobów mleczarskich i mięsnych.

Przypomnijmy, że dotąd sieci handlowe rywalizowały ze sobą głównie na kuchnie świata. Gazetki tematyczne, nowe produkty czy specjalne przepisy pojawiają się niemal co tydzień.

d2cbkpg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2cbkpg