Lidl i Auchan stawiają na regionalne smaki. Walka o klienta się zaostrza

Lidl chce przyciągnąć klientów Tygodniem Regionalnym. Z kolei Auchan wprowadził promocję Uczta Lokalnych Smaków, która trwa w sklepach Auchan. Zagraniczne sieci chcą walczyć o konsumentów polskimi produktami.

Lidl i Auchan stawiają na regionalne smaki. Walka o klienta się zaostrza
Źródło zdjęć: © East News

21.09.2017 12:25

Dwie sieci hipermarketów zdecydowały się na promocje regionalnych produktów spożywczych. Jedną z nich jest Lidl. Do wprowadzonych niedawno do oferty regionalnych produktów nabiałowych, Lidl dołączył kilkadziesiąt innych wyrobów z różnych zakątków Polski.

W ramach tygodnia dostępna jest między innymi oferta mięs z polskich hodowli, w której klienci znajdą m.in. kurczaka z wolnego chowu czy karpia z Gospodarstwa Rybackiego Starzawa.

W ofercie Lidla znajdą się także produkty takie jak np. Suska sechlońska, czyli małopolski produkt niespotykany w żadnym innym regionie Polski. "Suska" oznacza suszkę, czyli podsuszoną i podwędzoną śliwkę, "sechlońska" pochodzi od nazwy miejscowości Sechna.

Modę na regionalne produkty wykorzystuje również sieć Auchan. Promocja Uczta Lokalnych Smaków trwa w sklepach tej firmy od 13 do 24 września. Sieć wydała z tej okazji specjalny numer gazetki, a prezentowane w nim produkty posegregowane zostały zgodnie z krainą ich pochodzenia.

Każde z województw jest reprezentowane w podobnym stopniu. W katalogu znalazło się łącznie ok. 180 produktów - głównie wyrobów mleczarskich i mięsnych.

Przypomnijmy, że dotąd sieci handlowe rywalizowały ze sobą głównie na kuchnie świata. Gazetki tematyczne, nowe produkty czy specjalne przepisy pojawiają się niemal co tydzień.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także