Lidl. Sieć wspólnie z Christiną Aguilerą stworzyła nową kolekcję do stylizacji
Sieć Lidl rozpoczyna współpracę z Christiną Aguilerą. Klienci, także w Polsce, otrzymają linię produktów do stylizacji włosów, zaprojektowaną wspólnie z amerykańską piosenkarką.
09.12.2019 | aktual.: 08.05.2022 17:13
Produkty powstałe we współpracy z Aguilerą będą promowane hasłem "wystylizuj się jak gwiazda" – podaje portal wiadomoscihandlowe.pl. Artykuły pojawią się na półkach sklepowych w poniedziałek 9 grudnia.
Co będą mogli zakupić klienci Lidla? Produkty takie jak: wielofunkcyjny zestaw do stylizacji włosów, falownicę, prostownicę z wyświetlaczem LED, suszarkę, lokówkosuszarkę z jonizacją, czy szczotkę do włosów (różne rodzaje).
Nową kolekcję będzie można nabyć zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i w sklepie internetowym sieci. Nowa seria Lidla, przygotowana we współpracy z Christiną Aguilerą, będzie zróżnicowana cenowo. Najtańsze produkty kosztują 9,99 złotych, a najdroższe – 99 złotych.
To kolejna gwiazda amerykańskiego showbiznesu, która rozpoczęła współpracę z Lidlem. Wcześniej w sieci pojawiały się produkty reklamowane przez Heidi Klum.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl