Trwa ładowanie...

Lidl. Sieć wspólnie z Christiną Aguilerą stworzyła nową kolekcję do stylizacji

Sieć Lidl rozpoczyna współpracę z Christiną Aguilerą. Klienci, także w Polsce, otrzymają linię produktów do stylizacji włosów, zaprojektowaną wspólnie z amerykańską piosenkarką.

Lidl. Sieć wspólnie z Christiną Aguilerą stworzyła nową kolekcję do stylizacjiŹródło: iStock.com
d3pqmf3
d3pqmf3

Produkty powstałe we współpracy z Aguilerą będą promowane hasłem "wystylizuj się jak gwiazda" – podaje portal wiadomoscihandlowe.pl. Artykuły pojawią się na półkach sklepowych w poniedziałek 9 grudnia.

Co będą mogli zakupić klienci Lidla? Produkty takie jak: wielofunkcyjny zestaw do stylizacji włosów, falownicę, prostownicę z wyświetlaczem LED, suszarkę, lokówkosuszarkę z jonizacją, czy szczotkę do włosów (różne rodzaje).

Nową kolekcję będzie można nabyć zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i w sklepie internetowym sieci. Nowa seria Lidla, przygotowana we współpracy z Christiną Aguilerą, będzie zróżnicowana cenowo. Najtańsze produkty kosztują 9,99 złotych, a najdroższe – 99 złotych.

To kolejna gwiazda amerykańskiego showbiznesu, która rozpoczęła współpracę z Lidlem. Wcześniej w sieci pojawiały się produkty reklamowane przez Heidi Klum.

Zobacz "Czy to się opłaca": Kupiliśmy 40 kuponów do zdrapywania. Ile wygraliśmy i czy się opłacało?

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d3pqmf3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3pqmf3