Trwa ładowanie...

Lidl wystartował z odświeżoną gazetką. Dostała nową oprawę graficzną

Od początku czerwca gazetki Lidla są dostępne w nowej odsłonie graficznej. Z zapowiedzi sieci wynika, że informacje i szata będą czytelniejsze, a zarazem korzystanie przez klientów z materiałów reklamowych "stanie się bardziej komfortowe".

Lidl wystartował z odświeżoną gazetką. Dostała nową oprawę graficznąŹródło: money.pl, kolaż: money.pl
d7ft0an
d7ft0an

- Dzięki większym oznaczeniom promocyjnych cen, klienci z łatwością odnajdą produkty, które są w "supercenie". Z kolei użytkownicy aplikacji Lidl Plus bez problemu zauważą produkty w jeszcze niższych, atrakcyjnych cenach, które są im proponowane - tłumaczy Lidl, cytowany przez branżowy portal wiadomoscihandlowe.pl

W gazetkach z odświeżoną szatą graficzną pojawi się również symbol "Lidlowych cen". Klienci dzięki temu będą mogli łatwiej rozróżnić artykuły objęte promocjami.

- Naszym celem jest, aby miało to przełożenie w codziennych zakupach we wszystkich sklepach w Polsce. Nasi klienci mogą mieć pewność, że oferowane przez Lidl Polska produkty są zawsze wysokiej jakości oraz stanowią bardzo konkurencyjną ofertę - tłumaczy członek zarządu ds. zakupów w Lidlu Piotr Rogowski.

Tak wygląda odświeżona gazetka sieci:

Lidl
Źródło: Lidl

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d7ft0an
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d7ft0an