Lidl wystartował z odświeżoną gazetką. Dostała nową oprawę graficzną
Od początku czerwca gazetki Lidla są dostępne w nowej odsłonie graficznej. Z zapowiedzi sieci wynika, że informacje i szata będą czytelniejsze, a zarazem korzystanie przez klientów z materiałów reklamowych "stanie się bardziej komfortowe".
- Dzięki większym oznaczeniom promocyjnych cen, klienci z łatwością odnajdą produkty, które są w "supercenie". Z kolei użytkownicy aplikacji Lidl Plus bez problemu zauważą produkty w jeszcze niższych, atrakcyjnych cenach, które są im proponowane - tłumaczy Lidl, cytowany przez branżowy portal wiadomoscihandlowe.pl
W gazetkach z odświeżoną szatą graficzną pojawi się również symbol "Lidlowych cen". Klienci dzięki temu będą mogli łatwiej rozróżnić artykuły objęte promocjami.
- Naszym celem jest, aby miało to przełożenie w codziennych zakupach we wszystkich sklepach w Polsce. Nasi klienci mogą mieć pewność, że oferowane przez Lidl Polska produkty są zawsze wysokiej jakości oraz stanowią bardzo konkurencyjną ofertę - tłumaczy członek zarządu ds. zakupów w Lidlu Piotr Rogowski.
Tak wygląda odświeżona gazetka sieci:
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl