Trwa ładowanie...
ceny w sklepach

Lidl zaostrza wojnę cenową. W środku majówki wystartuje z dużymi promocjami

Zaostrza się wojna cenowa w polskich sklepach - Lidl w samym środku długiego weekendu chce przyciągnąć klientów do sklepu i obniża ceny ponad 100 produktów. Każdy będzie można kupić za 2 zł. By nadążyć za dyskontami po promocje sięgają nawet droższe delikatesy. Jak odpowie Biedronka, bezpośredni konkurent Lidla?

Share
Lidl zaostrza wojnę cenową. W środku majówki wystartuje z dużymi promocjami
Źródło: Eastnews
d1r7shn

Zaostrza się wojna cenowa w polskich sklepach. Lidl w środku długiego weekendu chce przyciągnąć klientów i obniża ceny ponad 100 produktów. Każdy będzie można kupić za 2 zł. Aby nadążyć za dyskontami, po promocje sięgają drogie delikatesy. Jak odpowie Biedronka, największy konkurent Lidla?

Od poniedziałku 2 maja we wszystkich sklepach Lidl w ofercie będzie można znaleźć ponad 100 produktów, każdy w cenie 2 zł. W ramach oferty klienci zapłacą mniej między innymi za wodę, szynkę, lody, chleb słonecznikowy i parówki.

W tym roku święto pracy 1 maja wypada w niedzielę, z kolei Święto Narodowe Trzeciego Maja we wtorek. Poniedziałek, 2 maja, dla wielu Polaków będzie dniem wolnym. I właśnie tego dnia niemiecka sieć chce przyciągnąć Polaków do swoich sklepów.

d1r7shn

Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, nie ujawnił jeszcze, co planuje na początek nowego miesiąca. Dokładnie 2 maja w Biedronce kończą się promocje na praliny i bombonierki, soki, nektary i napoje w kartonach. Sieć na razie reklamuje tylko ofertę chemii gospodarczej i wiosenną promocję sprzętu sportowego i wyposażenia ogrodu. Obie wystartują w poniedziałek 2 maja.

O zaostrzeniu wojny cenowej świadczą nie tylko coraz większe i częstsze promocje w dyskontach. W kwietniu po obniżki sięgnęła nawet Alma. Z okazji 21-lecia sieć przygotowała dla klientów specjalne rabaty w wysokości 21-proc. Przez dwa tygodnie można było przystąpić też do programu lojalnościowego. Wystarczyło zrobić zakupy na jakąkolwiek kwotę. Do tej pory do "Klubu Konesera" dołączyć mogli klienci, którzy jednorazowo wydali ponad 200 zł. Udział w programie lojalnościowym pozwala na zabieranie punktów i wymianę ich na nagrody.

Wojna cenowa w polskich sklepach nabrała rozpędu w 2013 roku, kiedy Tesco ogłosiło akcję "Ciach". W ramach promocji obniżone ceny miało ponad 5 tysięcy produktów. Sieć akcję reklamowała na bilbordach w największych miastach w Polsce, zanim w ogóle ujawniła o co chodzi.

Niejako w odwecie dyskonty również zaczęły obniżać ceny, co było dla wielu ekspertów zaskoczeniem. W końcu dyskonty chwaliły się do tego czasu najniższymi cenami, więc z czego miałyby jeszcze obniżać?

Zobacz także: Podatek od sieci handlowych. Ile podatku zapłaci Biedronka, a ile Lidl?

d1r7shn

Podziel się opinią

Share
d1r7shn
d1r7shn