Logintrade zadebiutuje w środę, 24 kwietnia, na NewConnect
23.04. Warszawa (PAP) - Logintrade, firma dostarczająca dedykowane platformy zakupowe wspierające komunikację pomiędzy kupującymi i dostawcami, zadebiutuje w środę, 24 kwietnia, na...
23.04.2013 | aktual.: 23.04.2013 10:38
23.04. Warszawa (PAP) - Logintrade, firma dostarczająca dedykowane platformy zakupowe wspierające komunikację pomiędzy kupującymi i dostawcami, zadebiutuje w środę, 24 kwietnia, na rynku NewConnect - poinformowała spółka w komunikacie.
W styczniu spółka zakończyła prywatną ofertę akcji o wartości 701 tys. zł.
"Środki pozyskane z emisji zamierzamy przeznaczyć głównie na rozbudowę swoich struktur handlowych, co umożliwi nam intensyfikację bezpośrednich działań handlowych na terenie całego kraju i pomoże umocnić pozycję lidera w branży" - poinformował cytowany w komunikacie Tomasz Wudarzewski, prezes Logintrade.
Spółka planuje też rozbudowę struktur technicznych.
Logintrade poprzez swoje platformy zakupowe skupia ponad 26 tys. sprzedających i 1,2 tys. kupujących z 324 branż. Klientami Logintrade są m.in. Bakoma, ING, Cognor, Forte, Grupa Barlinek, Grupa Impel, Grupa JSW, Grupa Kęty, Grupa Kopex, Grupa Rovese, Jeronimo Martins Dystrybucja, Neuca, Pfleiderer Grajewo, czy Rafako.
Na koniec 2012 r. firma wypracowała ok. 1,6 mln zł przychodów i 376 tys. zł zysku netto. W tym roku planuje obroty na poziomie 1,95 mln zł i zysk w wysokości 480 tys. zł. (PAP)
morb/ osz/