LPP do końca '12 chce zwiększyć powierzchnię netto sieci sklepów o 58 tys. m kw.
23.08. Warszawa (PAP) - LPP do końca 2012 roku chce zwiększyć powierzchnię netto sieci sklepów o 58 tys. metrów kwadratowych. Całoroczne nakłady na rozwój sieci sklepów LPP szacuje...
23.08.2012 | aktual.: 23.08.2012 12:08
23.08. Warszawa (PAP) - LPP do końca 2012 roku chce zwiększyć powierzchnię netto sieci sklepów o 58 tys. metrów kwadratowych. Całoroczne nakłady na rozwój sieci sklepów LPP szacuje na 210 mln zł - poinformował na konferencji prasowej wiceprezes spółki Dariusz Pachla.
"Do końca roku chcemy zwiększyć powierzchnię netto sieci sklepów o 58 tys. metrów kwadratowych. W całym roku nakłady szacujemy na 210 mln zł, z czego po pierwszym półroczu wydaliśmy 80 mln zł" - powiedział Pachla.
Na koniec pierwszego półrocza powierzchnia sieci sklepów LPP wynosiła 381,4 tys. metrów kwadratowych.(PAP)
kuc/ gsu/ asa/