LPP otworzyło salon Reserved w Egipcie, planuje kolejne na Bliskim Wschodzie

Warszawa, 05.02.2015 (ISBnews) - LPP otworzyło pierwszy salon marki Reserved w Egipcie. Planuje otworzyć na Bliskim Wchodzie co najmniej kilkadziesiąt salonów sprzedaży w ciągu najbliższych pięciu lat, podała spółka.

05.02.2015 11:50

Salon otwarty dziś w Kairze zlokalizowany jest w centrum handlowym Festival City Mall. Jego powierzchnia wynosi ponad 1500 m2, a zatrudnienie w nim znajdzie w sumie około 50 osób, podano.

"Od wielu lat strategia rozwoju LPP zakłada ciągłe inwestycje i coraz bardziej globalny zasięg sieci sprzedaży. Dzisiejsze otwarcie salonu Reserved w Egipcie to dla nas chwila symboliczna - robimy pierwszy krok w zupełnie nowym kierunku. Po ubiegłorocznym udanym debiucie na największym rynku zachodnioeuropejskim, w Niemczech, nasze produkty obecne są na Bliskim Wschodzie - dziś w Egipcie, a niebawem w kolejnych krajach tego niezwykle dynamicznie rozwijającego się regionu" - powiedział wiceprezes spółki Hubert Komorowski, cytowany w komunikacie.

"Mimo, że model biznesowy LPP zakłada budowanie sieci w oparciu o własne sklepy, ze względu na uwarunkowania gospodarczo-polityczne na rynkach bliskowschodnich, salony marek LPP w tym regionie będą funkcjonować na zasadzie franczyzy. Partnerem koncernu jest firma Azadea, współpracująca na Bliskim Wchodzie m.in. z grupą Inditex, czy markami Max Mara, Pepe Jeans oraz Promod" - napisano także w materiale.

LPP planuje otworzyć w sumie co najmniej osiem salonów Reserved w Egipcie, Katarze, Kuwejcie oraz w Arabii Saudyjskiej końca 2015 r. W ciągu pięciu lat liczba salonów LPP na Bliskim Wschodniej ma się zwiększyć o kilkadziesiąt.

Salony sprzedaży zostaną zaaranżowane zgodnie z obowiązującymi w sieci standardami dla rynków europejskich, natomiast oferowane kolekcje będą różnić się od tych sprzedawanych w Europie głównie ze względu na odmiennie uwarunkowania klimatycznie. Oferta i wystrój zostaną także dostosowane do obowiązujących w regionie norm kulturowych, dodała firma.

LPP zarządza 5 znanymi markami modowymi. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok. 4.758 mln zł w 2014 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)