LPP pozytywnie ocenia Rosję, chce tam zwiększyć powierzchnię o 5‑10% w 2016 r.

Warszawa, 20.08.2015 (ISBnews) - LPP bardzo pozytywnie ocenia wyniki swojego biznesu w Rosji w I poł. br. i planuje zwiększenie powierzchni sprzedaży w tym kraju o 5-10% w przyszłym roku, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

20.08.2015 14:58

"Wyniki finansowe w Rosji są powyżej oczekiwań i planów, są rewelacyjne. Pierwsze półrocze tam jest najlepsze od 5 lat. Myślimy o wzroście powierzchni rzędu 5-10% w Rosji w przyszłym roku. To może oznaczać10 nowych sklepów, czyli 2 centra handlowe. Może nawet 15 sklepów" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.

W 2016 r. spółka planuje też otwarcie w modelu franczyzowym sklepów na Białorusi i w Kazachstanie. "Chcemy otworzyć sklepy 5 marek w 2 centrach handlowych w Mińsku i w jednym centrum w Kazachstanie" - wskazał Lutkiewicz.

"Patrzymy ciągle na Bałkany - Słowenię, Serbię. Ale nic konkretnego na razie" - dodał.

Do końca roku LPP otworzy także sklepy online na Węgrzech i Słowacji, czyli liczba krajowych sklepów internetowych wzrośnie do 5.

Grupa LPP miała na koniec czerwca 1594 sklepy w 16 krajach o powierzchni 778,4 tys. m2. LPP zarządza 5 znanymi markami modowymi. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)