LPP wprowadzi na rynek nową markę w I kw. 2016 r.
Warszawa, 12.11.2015 (ISBnews/ ISBhandel) - LLP uruchomi w I kw. 2016 roku nową markę, w ramach której do końca marca działać będzie 7 placówek oraz sklep internetowy, poinformowali przedstawiciele spółki.
12.11.2015 14:00
"Nowa marka będzie nowoczesna i niezobowiązującą elegancją, skierowana będzie zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn w wieku powyżej 35 lat, mieszkańców dużych miast. Grupę docelową będą stanowić osoby ceniące ponadczasową elegancję i klasykę oraz zwracające uwagę na jakość zarówno materiałów, jak i wykonania" - poinformował wiceprezes i dyrektor finansowy Przemysław Lutkiewicz na konferencji prasowej.
Lutkiewicz podkreślił, że sklepy będą łączyły w sobie nowoczesność oraz klasykę z najwyższymi standardami. Docelowo w ciągu najbliższych trzech lat powstanie 30 sklepów nowej marki, średnia ich powierzchnia będzie wynosić 350 m2. Średni paragon powinien wynosić 300 zł.
W chwili obecnej grupa dysponuje 1 574 sklepami o łącznej powierzchni 799 tys. m2.
LPP zarządza 5 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok 4 758 mln zł w 2014 roku.
(ISBnews/ ISBhandel)