Lux(us) wprost ze "Społem". Bo chce walczyć z Biedronką

Sklepy "Społem" chcą rywalizować z dyskontami. Dlatego już niedługo na ich półkach pojawi się ich własna marka Lux. Spółdzielcy obiecują też obniżanie cen - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Lux(us) wprost ze "Społem". Bo chce walczyć z Biedronką
Źródło zdjęć: © Creative Commons | Photo by Piotrus

31.08.2011 | aktual.: 31.08.2011 18:47

Pierwszy projekt "Społem" to wspólna internetowa platforma zakupowa. Dzięki hurtowym zakupom sklepy liczą na niższe ceny od producentów. A to ma mieć też odzwierciedlenie na sklepowej półce. Spółdzielnia wprowadza też produkty pod własną marką - Lux. Produkty te mają być tańsze od markowych o 20-30 proc. Społem podpisał już umowy z 20 producentami.

Towary opatrzone logo Lux mają pojawić się na początku października - pisze "DGP". Do końca przyszłego roku ma to być 120 produktów. To nie koniec zmian. Pod koniec roku "Społem" chce zaproponować swoim klientom nową swoją markę parafarmaceutyków: witamin i suplementów diety. Spółdzielnia musi stawiać na obniżanie cen, bo rozpoczyna rywalizację z dyskontami, takimi jak Biedronka czy Lidl.

Społem stawia też na zwiększenie liczby punktów handlowych, w tej chwili ma ich około 4000.W tym celu spółdzielcy zamierzają uruchomić sieć franczyzowej. W zeszłym roku sprzedaż spółdzielni wyniosła 8,5 mld zł.

Wirtualna Polska / Dziennik Gazeta Prawna

marki własnecenyfranczyza
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)