Marka Augusto wraca na rynek po ośmiu latach
Lody Augusto powracają. Jesień to nie najlepsza pora na debiut lodów na rynku, produktu bardzo sezonowego, Augusto zaatakuje więc silniej dopiero w przyszłym roku. Prawa do tej marki przejęła łódzka firma Kilargo.
16.09.2009 11:43
Augusto było niegdyś jedną z największych polskich firm produkujących lody. Firma jednak zbankrutowała i sama marka była nieobecna na rynku od 2001 roku. Co do samej firmy, produkującej lody tej marki, to długo trwały próby jej przejęcia przez konkurenta, producenta lodów Eco. Nic z tego nie wyszło, a całe zamieszanie na rynku najlepiej wykorzystał Koral z Nowego Sącza, stając się najsilniejszą polską marką lodów impulsowych. Teraz Augusto powraca jako marka firmy Kilargo.
_ Powoli wchodzimy na rynek, ale mocne wejście marki Augusto ma nastąpić w przyszłym roku _ – mówi Ireneusz Tucholski z firmy Kilargo.
Jako pierwsze pod odświeżoną marką Augusto weszły do sprzedaży lody familijne, impulsowe oraz rolady. Wiosną przyszłego roku pojawi się więcej produktów pod tą marką.