Marka Augusto wraca na rynek po ośmiu latach

Lody Augusto powracają. Jesień to nie najlepsza pora na debiut lodów na rynku, produktu bardzo sezonowego, Augusto zaatakuje więc silniej dopiero w przyszłym roku. Prawa do tej marki przejęła łódzka firma Kilargo.

16.09.2009 11:43

Augusto było niegdyś jedną z największych polskich firm produkujących lody. Firma jednak zbankrutowała i sama marka była nieobecna na rynku od 2001 roku. Co do samej firmy, produkującej lody tej marki, to długo trwały próby jej przejęcia przez konkurenta, producenta lodów Eco. Nic z tego nie wyszło, a całe zamieszanie na rynku najlepiej wykorzystał Koral z Nowego Sącza, stając się najsilniejszą polską marką lodów impulsowych. Teraz Augusto powraca jako marka firmy Kilargo.

_ Powoli wchodzimy na rynek, ale mocne wejście marki Augusto ma nastąpić w przyszłym roku _ – mówi Ireneusz Tucholski z firmy Kilargo.

Jako pierwsze pod odświeżoną marką Augusto weszły do sprzedaży lody familijne, impulsowe oraz rolady. Wiosną przyszłego roku pojawi się więcej produktów pod tą marką.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)