McDonald's testuje burgera ze świeżą wołowiną. Chcą polepszyć wizerunek
Popularna amerykańska sieć fast-food walczy o poprawę wizerunku. McDonald's startuje z testami nowego burgera, który przyrządzany będzie ze świeżej, nie mrożonej, wołowiny.
03.01.2018 18:29
Na razie pilotażowy program dotyczy kilku restauracji w mieście Tulsa w stanie Oklahoma. Archburger, bo tak nazywa się nowa kanapka, został przygotowany z wołowiny, która wcześniej nie była mrożona. McDonald's tłumaczy, że chce w ten sposób polepszyć wizerunek, a co za tym idzie - zwiększyć sprzedaż.
Archburger to drugie podejście firmy do świeżego mięsa. W marcu ubiegłego roku McDonald's poinformował, że od połowy 2018 roku ze świeżej wołowiny będzie powstawał jego okręt flagowy, czyli Quarter Pounder (którego polskim odpowiednikiem jest McRoyale). Testy tej kanapki w wersji ze świeżym mięsem trwały przez rok.
Jak będzie przyszłośc Archburgera, na razie nie wiadomo. Wiadomo natomiast, że McDonald's musi się mocno gimnastykować, by utrzymać przy sobie swoim amerykańskich klientów. Moda na zdrosze jedzenie i duża konkurencja sprawiają, że USA nie są dla firmy łatwym rynkiem.