Mediacap chce dokonać przejęcia na przełomie '12 i '13 i liczy na skokowy wzrost wyników

16.02. Warszawa (PAP) - Mediacap, świadcząca usługi w dziedzinie marketingu, chce powrócić do strategii przejęć i liczy, że na przełomie 2012 i 2013 roku uda jej się dokonać...

16.02.2012 | aktual.: 16.02.2012 09:08

16.02. Warszawa (PAP) - Mediacap, świadcząca usługi w dziedzinie marketingu, chce powrócić do strategii przejęć i liczy, że na przełomie 2012 i 2013 roku uda jej się dokonać kolejnego przejęcia, które w skokowy sposób zwiększy jej przychody i zyski - poinformowała spółka w raporcie kwartalnym.

"Mijający kwartał okazał się przełomowy dla grupy Mediacap - po ponad dwóch latach restrukturyzacji straty ustąpiły zyskom, a przychody po raz pierwszy przebiły barierę 20 mln zł" - podała spółka.

"Ustabilizowana sytuacja finansowa pozwoli nam wrócić w nadchodzącym roku do realizacji naszej strategii przejęć. Jej efektem ma być kolejne przejęcie na przełomie 2012 i 2013, które w skokowy sposób powiększy zakres działalności, przychody oraz zyski Mediacap" - podała.

Mediacap powstała w wyniku przekształcenia spółki EM LAB, a w skład grupy wchodzi też spółka Scholz & Friends Warszawa.

Przychody grupy w 2011 roku wyniosły 20,1 mln zł wobec 15,8 mln zł rok wcześniej, strata operacyjna zmniejszyła się do 0,94 mln zł z 2,3 mln zł, a strata netto zmniejszyła się do 853 tys. zł z 1,7 mln zł.(PAP)

bas/ osz/

Źródło artykułu:PAP
mediacap saemlabnewconnect
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)